Електромобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV) набирають популярність як компроміс між електромобілями та традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Вперше представлені в 2010 році моделлю Chevrolet Volt від General Motors, ці автомобілі поєднують електричну тягу з бензиновим генератором, що дозволяє продовжити рух після розрядження батареї. Попри початкові труднощі з вагою, складністю та вартістю, EREV стали дуже популярними в Китаї і привертають дедалі більшу увагу західних виробників.
Компанії, такі як Ford та Stellantis, закликають Європейський Союз переглянути заплановану на 2035 рік заборону на виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. EREV, маючи більші батареї порівняно зі звичайними гібридами, пропонують триваліший електричний пробіг та мінімальні викиди, зберігаючи при цьому переваги електромобілів, як-от лінійне прискорення.
У Європі Mazda пропонує модель MX-30 e-Skyactiv R-EV з батареєю ємністю 17,8 кВт-год та роторним двигуном, що забезпечує до 85 км пробігу на електротязі – значно більше, ніж звичайні гібриди. Stellantis активно підтримує розробку EREV під брендом Leapmotor. Проте нові тарифи можуть ускладнити імпорт цих автомобілів з Китаю до Європи, де китайські виробники залишаються лідерами у продажу EREV.
Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…
На початку листопада Peugeot представив концептуальний хетчбек Polygon, довжина якого близько 4 метрів. Модель розташовується…
Щороку нові автомобілі стають все дорожчими, але на ринку ще можна знайти цікаві бюджетні варіанти.…
Взимку ввечері, коли місто затихає, на стоянках часто видно автомобілі з піднятими двірниками. Багато водіїв…
2025 рік виявився непростим для автомобільної галузі: нові тарифи в США, зниження інтересу до електрокарів…
У мережі часто можна зустріти думку, що в мороз краще заправляти автомобіль бензином А-92, бо…
Leave a Comment