Електромобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV) набирають популярність як компроміс між електромобілями та традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Вперше представлені в 2010 році моделлю Chevrolet Volt від General Motors, ці автомобілі поєднують електричну тягу з бензиновим генератором, що дозволяє продовжити рух після розрядження батареї. Попри початкові труднощі з вагою, складністю та вартістю, EREV стали дуже популярними в Китаї і привертають дедалі більшу увагу західних виробників.
Компанії, такі як Ford та Stellantis, закликають Європейський Союз переглянути заплановану на 2035 рік заборону на виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. EREV, маючи більші батареї порівняно зі звичайними гібридами, пропонують триваліший електричний пробіг та мінімальні викиди, зберігаючи при цьому переваги електромобілів, як-от лінійне прискорення.
У Європі Mazda пропонує модель MX-30 e-Skyactiv R-EV з батареєю ємністю 17,8 кВт-год та роторним двигуном, що забезпечує до 85 км пробігу на електротязі – значно більше, ніж звичайні гібриди. Stellantis активно підтримує розробку EREV під брендом Leapmotor. Проте нові тарифи можуть ускладнити імпорт цих автомобілів з Китаю до Європи, де китайські виробники залишаються лідерами у продажу EREV.
У 2024 році ринок легкових автомобілів продовжує дивувати споживачів новими тенденціями, і, згідно з даними…
На наступному тижні компанія Ford планує представити оновлену версію моделі Expedition. У мережі з’явилися тизери,…
Американське агентство Consumer Reports, яке спеціалізується на незалежних дослідженнях автомобільної індустрії, нещодавно завершило детальне дослідження…
На минулорічному автосалоні в Токіо Mazda представила публіці концепт-кар під назвою Iconic SP, який вважали…
Верховна Рада ухвалила в першому читанні законопроєкт №11416-д, який, серед іншого, передбачає сплату податку на…
Рішення Ford припинити виробництво таких моделей, як Fiesta, Focus, Fusion та Taurus, викликало чимало запитань…
Leave a Comment