Електромобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV) набирають популярність як компроміс між електромобілями та традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Вперше представлені в 2010 році моделлю Chevrolet Volt від General Motors, ці автомобілі поєднують електричну тягу з бензиновим генератором, що дозволяє продовжити рух після розрядження батареї. Попри початкові труднощі з вагою, складністю та вартістю, EREV стали дуже популярними в Китаї і привертають дедалі більшу увагу західних виробників.
Компанії, такі як Ford та Stellantis, закликають Європейський Союз переглянути заплановану на 2035 рік заборону на виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. EREV, маючи більші батареї порівняно зі звичайними гібридами, пропонують триваліший електричний пробіг та мінімальні викиди, зберігаючи при цьому переваги електромобілів, як-от лінійне прискорення.
У Європі Mazda пропонує модель MX-30 e-Skyactiv R-EV з батареєю ємністю 17,8 кВт-год та роторним двигуном, що забезпечує до 85 км пробігу на електротязі – значно більше, ніж звичайні гібриди. Stellantis активно підтримує розробку EREV під брендом Leapmotor. Проте нові тарифи можуть ускладнити імпорт цих автомобілів з Китаю до Європи, де китайські виробники залишаються лідерами у продажу EREV.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment