Електромобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV) набирають популярність як компроміс між електромобілями та традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Вперше представлені в 2010 році моделлю Chevrolet Volt від General Motors, ці автомобілі поєднують електричну тягу з бензиновим генератором, що дозволяє продовжити рух після розрядження батареї. Попри початкові труднощі з вагою, складністю та вартістю, EREV стали дуже популярними в Китаї і привертають дедалі більшу увагу західних виробників.
Компанії, такі як Ford та Stellantis, закликають Європейський Союз переглянути заплановану на 2035 рік заборону на виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. EREV, маючи більші батареї порівняно зі звичайними гібридами, пропонують триваліший електричний пробіг та мінімальні викиди, зберігаючи при цьому переваги електромобілів, як-от лінійне прискорення.
У Європі Mazda пропонує модель MX-30 e-Skyactiv R-EV з батареєю ємністю 17,8 кВт-год та роторним двигуном, що забезпечує до 85 км пробігу на електротязі – значно більше, ніж звичайні гібриди. Stellantis активно підтримує розробку EREV під брендом Leapmotor. Проте нові тарифи можуть ускладнити імпорт цих автомобілів з Китаю до Європи, де китайські виробники залишаються лідерами у продажу EREV.
Зараз практично у всіх автомобілях є система ESP. Однак деякі машини не оснащені цією опцією,…
Кросовер Kia Seltos я вперше побачив ще у 2019 році, а потім, у 2022-му, він…
Зимова їзда – це завжди складно, але є кілька речей, через які можна ще більше…
Я завжди захоплювався тим, як надійні вантажівки можуть пристосовуватися до найрізноманітніших завдань. Ось, наприклад, JAC…
Hyundai Motor прискорює використання екологічно чистого транспорту, анонсувавши початок виробництва електричної версії популярного багатоцільового автомобіля…
Ford оголосив про створення інноваційної системи steer-by-wire, яка повністю виключає механічний зв'язок між кермом і…
Leave a Comment