Електромобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV) набирають популярність як компроміс між електромобілями та традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Вперше представлені в 2010 році моделлю Chevrolet Volt від General Motors, ці автомобілі поєднують електричну тягу з бензиновим генератором, що дозволяє продовжити рух після розрядження батареї. Попри початкові труднощі з вагою, складністю та вартістю, EREV стали дуже популярними в Китаї і привертають дедалі більшу увагу західних виробників.
Компанії, такі як Ford та Stellantis, закликають Європейський Союз переглянути заплановану на 2035 рік заборону на виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. EREV, маючи більші батареї порівняно зі звичайними гібридами, пропонують триваліший електричний пробіг та мінімальні викиди, зберігаючи при цьому переваги електромобілів, як-от лінійне прискорення.
У Європі Mazda пропонує модель MX-30 e-Skyactiv R-EV з батареєю ємністю 17,8 кВт-год та роторним двигуном, що забезпечує до 85 км пробігу на електротязі – значно більше, ніж звичайні гібриди. Stellantis активно підтримує розробку EREV під брендом Leapmotor. Проте нові тарифи можуть ускладнити імпорт цих автомобілів з Китаю до Європи, де китайські виробники залишаються лідерами у продажу EREV.
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Leave a Comment