Електромобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV) набирають популярність як компроміс між електромобілями та традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Вперше представлені в 2010 році моделлю Chevrolet Volt від General Motors, ці автомобілі поєднують електричну тягу з бензиновим генератором, що дозволяє продовжити рух після розрядження батареї. Попри початкові труднощі з вагою, складністю та вартістю, EREV стали дуже популярними в Китаї і привертають дедалі більшу увагу західних виробників.
Компанії, такі як Ford та Stellantis, закликають Європейський Союз переглянути заплановану на 2035 рік заборону на виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. EREV, маючи більші батареї порівняно зі звичайними гібридами, пропонують триваліший електричний пробіг та мінімальні викиди, зберігаючи при цьому переваги електромобілів, як-от лінійне прискорення.
У Європі Mazda пропонує модель MX-30 e-Skyactiv R-EV з батареєю ємністю 17,8 кВт-год та роторним двигуном, що забезпечує до 85 км пробігу на електротязі – значно більше, ніж звичайні гібриди. Stellantis активно підтримує розробку EREV під брендом Leapmotor. Проте нові тарифи можуть ускладнити імпорт цих автомобілів з Китаю до Європи, де китайські виробники залишаються лідерами у продажу EREV.
Заправляти автомобіль "потроху", щоб зекономити, насправді не вигідно і навіть шкідливо для машини. Коли в…
Toyota Corolla завжди була одним із найпопулярніших автомобілів у світі. За даними Focus2Move, станом на…
Епоха легендарного п'ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий…
Зупинка автомобіля поліцією для багатьох водіїв є стресовою ситуацією, яка може розвиватися по-різному залежно від…
Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…
Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…
Leave a Comment