Міністр транспорту Німеччини, Фолькер Віссінґ, активно виступає за «технологічну нейтральність» і критикує плани Євросоюзу щодо заборони продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) до 2035 року. Віссінґ вважає, що заборона на ДВЗ, які можуть працювати на екологічно чистому синтетичному паливі, є помилковою.
Незважаючи на його зусилля досягти міжнародної підтримки у питанні синтетичних палив, значних результатів поки що не досягнуто. На автомобільній виставці IAA Mobility у Мюнхені його позицію підтримали лише Японія, Марокко та Чехія. Віссінґ сподівався, що масове виробництво синтетичного палива в країнах з низькими витратами на електроенергію, таких як Іспанія, змінить ситуацію, але ці очікування не виправдалися.
Попри свою підтримку синтетичних палив, в особистому житті Віссінґ віддає перевагу електромобілям. Він щодня заряджає свій автомобіль уночі, щоб зранку він був готовий до поїздки. Рік тому він перейшов з гібридного автомобіля на повністю електричний і, за даними газети Spiegel, задоволений своїм вибором. Віссінґ також прагне збільшити кількість публічних зарядних станцій на 9000 нових точок, щоб усунути проблеми з дальністю поїздок на електромобілях.
BMW анонсувала підготовку першого серійного автомобіля на водневих паливних елементах, який планують вивести на ринок…
"Мудра людина створює комфорт навіть у пустелі, а нерозумна страждає від спеки в тіні" -…
Неправильна експлуатація автомобіля призводить до зайвих витрат на ремонт, адже навіть дрібні шкідливі звички водія…
В Україні набули чинності нові правила перевезення дітей у автомобілях, і тепер головним критерієм визначено…
В Україні питання обов'язку пред'явити медичну аптечку поліцейському часто викликає суперечки, адже думки водіїв розходяться:…
Євросоюз запроваджує стандарт Euro 7 , який уперше регулює не лише вихлопні гази, а й…
Leave a Comment