BMW M використовуватиме імітацію перемикання передач та штучних звуків двигуна

Час читання: 2 хв.
0
BMW M використовуватиме імітацію перемикання передач та штучних звуків двигуна

Керівник підрозділу BMW M Франк ван Меел у недавньому інтерв’ю з Top Gear висловив схвалення використання імітації перемикання передач та штучних звуків двигуна як Hyundai Ioniq 5 N 2025 року.

“Мені подобається їхній підхід – це те, як ми самі думаємо [зробити]”, – сказав ван Меел.

Хоча електромобілям не потрібні багатошвидкісні трансмісії з функціонального погляду, імітація перемикання передач може бути корисною для надання водіям зворотного зв’язку про те, що відбувається з автомобілем під час трекових сесій, зазначив він.

“У чистому електромобілі з однією передачею, без звуку та емоцій, ви не знаєте, чи їдете ви на швидкості 120, 150 або будь-якій іншій”, – додав ван Меел.

Компанія Hyundai працює над цим проєктом уже кілька років. Однак, Hyundai випередила BMW, інтегрувавши штучне перемикання передач у модель Ioniq 5 N. Toyota пішла ще далі, запатентувавши повноцінну механічну коробку передач для електромобілів з фізичним зчепленням та важелем перемикання передач, хоча поки що не оголошувала про плани виробництва.

Ван Меел також схвалює концепцію штучних звуків двигуна. Він зазначив, що звукова доріжка в Ioniq 5 N, яка імітує звуки автомобілів World Rally Championship (WRC), могла бути кращою, але знову похвалив підхід Hyundai. Він додав, що BMW M могла б створити щось подібне, якби це не був фальшивий звук суперкара або космічного корабля, а був синхронізований з діями водія.

Наразі підрозділ M розробляє електричний еквівалент M3 на основі наступного покоління платформи Neue Klasse від BMW, який очікується до дебюту у 2026 або 2027 році. В іншому недавньому інтерв’ю ван Меел пообіцяв, що цей автомобіль “перевершить усе, що було раніше”.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!