З моменту заснування у 2016 році компанія Genesis досягла значних успіхів, випустивши шість моделей та 11 їх варіацій. За словами головного креативного директора та президента Hyundai Motor Group Люка Донкерволке, глобальні продажі будуть обмежені 450 000 одиниць на рік, щоб зберегти ексклюзивність бренду.
На даний момент продажі Genesis процвітають у Кореї, США, Австралії та Китаї, але у Європі бренд стикається з обмеженнями виробничих потужностей. Будівництво нових заводів в Алабамі та Джорджії допоможе збільшити обсяги виробництва, проте ліміт у 450 000 автомобілів на рік залишатиметься незмінним для забезпечення високого рівня клієнтського досвіду.
Програма “One of One” пропонує клієнтам можливість замовляти унікальні автомобілі Genesis з ексклюзивними кольорами та оздобленням. Ці автомобілі є неповторними, а програма не рекламується: клієнти самі звертаються з проханням про персоналізацію, що забезпечує унікальність кожного замовлення.
Genesis продовжить розширювати свій модельний ряд, пропонуючи високопродуктивні моделі, зберігаючи ексклюзивний підхід до кожного клієнта та підтримуючи високий рівень якості та індивідуалізації.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment