Університет Стенфорда представив нову технологію зберігання енергії — рідку батарею . Це інноваційне рішення ґрунтується на органічних рідинних водневих носіях (LOHC), які можуть зберігати та вивільняти водень за допомогою каталізаторів та високих температур.
Команда Стенфорда під керівництвом професора хімії Роберта Веймута розробила спосіб перетворення електроенергії на ізопропанол, рідкий водневий носій високої щільності. Ізопропанол можна легко зберігати та транспортувати, що вирішує проблеми, пов’язані із зберіганням та транспортуванням водню в газоподібному стані.
Рідка батарея Стенфорда пропонує значні переваги: висока щільність енергії, безпека зберігання при кімнатній температурі та можливість використання наявної транспортної інфраструктури. Це робить технологію привабливою для застосування в різних галузях, включаючи відновлювану енергетику та транспорт.
Однак існують і виклики, такі як низька ефективність перетворення та можливі викиди CO2 під час вивільнення водню. Незважаючи на ці складності, рідкі батареї можуть стати перспективним рішенням для довгострокового зберігання енергії, що потребує подальших досліджень та технологічних удосконалень.
Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…
Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…
Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…
25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…
В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…
Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…
Leave a Comment