Університет Стенфорда представив нову технологію зберігання енергії — рідку батарею . Це інноваційне рішення ґрунтується на органічних рідинних водневих носіях (LOHC), які можуть зберігати та вивільняти водень за допомогою каталізаторів та високих температур.
Команда Стенфорда під керівництвом професора хімії Роберта Веймута розробила спосіб перетворення електроенергії на ізопропанол, рідкий водневий носій високої щільності. Ізопропанол можна легко зберігати та транспортувати, що вирішує проблеми, пов’язані із зберіганням та транспортуванням водню в газоподібному стані.
Рідка батарея Стенфорда пропонує значні переваги: висока щільність енергії, безпека зберігання при кімнатній температурі та можливість використання наявної транспортної інфраструктури. Це робить технологію привабливою для застосування в різних галузях, включаючи відновлювану енергетику та транспорт.
Однак існують і виклики, такі як низька ефективність перетворення та можливі викиди CO2 під час вивільнення водню. Незважаючи на ці складності, рідкі батареї можуть стати перспективним рішенням для довгострокового зберігання енергії, що потребує подальших досліджень та технологічних удосконалень.
Американський електрокар Lucid Air виходить на новий рівень. Модель Grand Touring тепер здатна проїхати до…
Компанія Kia представила на мотор-шоу в Лос-Анджелесі флагманську версію кросовера EV9, яка принагідно стала найпотужнішою…
Власники Jeep Cherokee з повним приводом (4WD) можуть зіткнутися з некоректною роботою трансмісії, особливо якщо…
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Leave a Comment