Університет Стенфорда представив нову технологію зберігання енергії — рідку батарею . Це інноваційне рішення ґрунтується на органічних рідинних водневих носіях (LOHC), які можуть зберігати та вивільняти водень за допомогою каталізаторів та високих температур.
Команда Стенфорда під керівництвом професора хімії Роберта Веймута розробила спосіб перетворення електроенергії на ізопропанол, рідкий водневий носій високої щільності. Ізопропанол можна легко зберігати та транспортувати, що вирішує проблеми, пов’язані із зберіганням та транспортуванням водню в газоподібному стані.
Рідка батарея Стенфорда пропонує значні переваги: висока щільність енергії, безпека зберігання при кімнатній температурі та можливість використання наявної транспортної інфраструктури. Це робить технологію привабливою для застосування в різних галузях, включаючи відновлювану енергетику та транспорт.
Однак існують і виклики, такі як низька ефективність перетворення та можливі викиди CO2 під час вивільнення водню. Незважаючи на ці складності, рідкі батареї можуть стати перспективним рішенням для довгострокового зберігання енергії, що потребує подальших досліджень та технологічних удосконалень.
Щоб автомобіль, який не використовуватиметься взимку, зберігся у справному стані, його потрібно правильно підготувати до…
Відмова від огляду на стан сп'яніння часто перетворює тверезого водія на фігуранта адміністративної справи за…
В останні роки не вщухають чутки щодо повернення Toyota FJ Cruiser 2026, а інтерес до…
У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…
Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…
Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…
Leave a Comment