Університет Стенфорда представив нову технологію зберігання енергії — рідку батарею . Це інноваційне рішення ґрунтується на органічних рідинних водневих носіях (LOHC), які можуть зберігати та вивільняти водень за допомогою каталізаторів та високих температур.
Команда Стенфорда під керівництвом професора хімії Роберта Веймута розробила спосіб перетворення електроенергії на ізопропанол, рідкий водневий носій високої щільності. Ізопропанол можна легко зберігати та транспортувати, що вирішує проблеми, пов’язані із зберіганням та транспортуванням водню в газоподібному стані.
Рідка батарея Стенфорда пропонує значні переваги: висока щільність енергії, безпека зберігання при кімнатній температурі та можливість використання наявної транспортної інфраструктури. Це робить технологію привабливою для застосування в різних галузях, включаючи відновлювану енергетику та транспорт.
Однак існують і виклики, такі як низька ефективність перетворення та можливі викиди CO2 під час вивільнення водню. Незважаючи на ці складності, рідкі батареї можуть стати перспективним рішенням для довгострокового зберігання енергії, що потребує подальших досліджень та технологічних удосконалень.
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиком, проте ретельна перевірка допоможе уникнути неприємних сюрпризів і…
Toyota завжди вважалася "народним" брендом. Спеціально для того, щоб відокремити себе від преміуму, було придумано…
Щоб перереєструвати автомобіль в Україні, потрібно підготувати необхідні документи та сплатити послуги. Зробити це можна…
Mitsubishi Motors готує для північноамериканського ринку відразу дві нові моделі, які з'являться у 2026 фінансовому…
Щойно температура опускається нижче нуля, чимало водіїв зливають залишки А95 і переходять на А92. Причина…
Toyota завжди була відома своєю неймовірною надійністю, але останнім часом репутація японського автовиробника у цій…
Leave a Comment