Університет Стенфорда представив нову технологію зберігання енергії — рідку батарею . Це інноваційне рішення ґрунтується на органічних рідинних водневих носіях (LOHC), які можуть зберігати та вивільняти водень за допомогою каталізаторів та високих температур.
Команда Стенфорда під керівництвом професора хімії Роберта Веймута розробила спосіб перетворення електроенергії на ізопропанол, рідкий водневий носій високої щільності. Ізопропанол можна легко зберігати та транспортувати, що вирішує проблеми, пов’язані із зберіганням та транспортуванням водню в газоподібному стані.
Рідка батарея Стенфорда пропонує значні переваги: висока щільність енергії, безпека зберігання при кімнатній температурі та можливість використання наявної транспортної інфраструктури. Це робить технологію привабливою для застосування в різних галузях, включаючи відновлювану енергетику та транспорт.
Однак існують і виклики, такі як низька ефективність перетворення та можливі викиди CO2 під час вивільнення водню. Незважаючи на ці складності, рідкі батареї можуть стати перспективним рішенням для довгострокового зберігання енергії, що потребує подальших досліджень та технологічних удосконалень.
Kia вперше показала рамний позашляховик Tasman на автошоу Busan Mobility Show. Автомобіль залишається прихованим під…
Згідно з законопроєктом №11365, зареєстрованим у Верховній Раді України 21 червня 2024 року, можуть бути…
Ті, хто чекає на появу Nissan Patrol нового покоління, можна назвати найбільш терплячими людьми на…
Надійність тієї чи іншої машини нерідко визначається тим, наскільки міцним є її двигун. Але які…
Дотримання правил дорожнього руху є ключовим для безпеки на дорогах, але чи завжди необхідно їх…
BMW активно розробляє нову лінійку електромобілів під назвою Neue Klasse, плануючи випустити шість моделей протягом…
Leave a Comment