Новини

Електромобілі підуть у минуле: Toyota готує революцію у світі ДВЗ

Share

Поки деякі автовиробники активно рекламують електромобілі, які з’являться лише за кілька років, Toyota робить ставку на двигуни внутрішнього згоряння. Вже зараз японський автогігант анонсував нові чотирициліндрові двигуни, представивши їх наприкінці травня. В інтерв’ю Automotive News, головний технологічний директор Toyota, Хірок Накаджіма, розкрив більше деталей про майбутні новинки.

Накаджима назвав нові 1,5- та 2,0-літрові двигуни «потенційно революційним рішенням» і зазначив, що вони будуть «цілком іншими» порівняно з поточними ДВС. Хоча водневі автомобілі поки що не стали масовими, робота зі створення моделі Mirai допомогла інженерам Toyota дізнатися більше про теплову ефективність двигунів.

Хоча Накаджима не вдавався у подробиці про теплову ефективність, раніше Toyota досягала рівня 40 відсотків. Для порівняння, Nissan заявляє про досягнення 50 відсотків завдяки технології e-Power, де ДВЗ використовується як генератор для заряджання батареї, а не для приводу коліс. Mazda також застосувала схожий підхід з роторним двигуном в MX-30, електрокросовері зі збільшеним запасом ходу.

Нові двигуни Toyota матимуть укорочений хід поршня, що виявилося дуже складним завданням для інженерів марки. Ці чотирициліндрові двигуни будуть компактнішими, що дозволить «революціонізувати упаковку автомобілів», знижуючи передню частину для покращення аеродинаміки. Втрата моменту, що крутить, буде компенсована миттєвим відгуком електромотора. Ці ДВЗ розробляються насамперед для гібридних систем.

Очікується, що перші автомобілі з новими двигунами з’являться на дорогах до 2027 року. Toyota розробляє силові агрегати, які можуть працювати не тільки на викопному паливі, а й на біопаливі, водні та синтетичному паливі. Накаджима стверджує, що ця нова лінійка двигунів має багато можливостей для вдосконалення, натякаючи на численні інженерні знахідки, про які компанія поки не готова розповідати.

Таким чином, Toyota готується до революційного кроку в галузі ДВЗ, розробляючи нові технології та покращуючи теплову ефективність. У той час, як конкуренти переходять на електромобілі, Toyota вірить у майбутнє своїх інноваційних агрегатів, здатних працювати на різних видах палива.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Як швидкість впливає на витрату пального: експерт назвав точні цифри

Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…

17.06.2025

Небезпечні звички водіїв на АЗС: за що можна отримати штраф

Представник поліції розповів про випадки, коли через помилки водіїв на АЗС можна отримати штраф. В…

17.06.2025

Audi представила третє покоління компактного кросовера Q3 з новим дизайном і гібридною версією

Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а…

17.06.2025

Mazda CX-5 третього покоління показали до прем’єри (ФОТО)

Головною новинкою компанії Mazda цього року є її світовий бестселер CX-5, якому належить перейти в…

17.06.2025

Водіям нагадали про правила використання аварійного сигналу

Автоюрист у бесіді з порталом naav.ru перерахував ситуації, за яких водіїв можуть покарати за увімкнений…

17.06.2025

Скільки безпечно тримати двигун на холостих обертах у заторах

У щільному міському трафіку, де затори стали звичним явищем, двигун автомобіля часто працює на холостих…

17.06.2025