Новини

Українцям тепер потрібно більше платити за заряджання батарей електромобілів

В Україні з 1 червня 2024 року тариф на електроенергію для населення збільшили з 2,64 до 4,32 грн за кіловат. Це означає, що власникам електромобілів тепер потрібно платити більше за зарядку батарей.

Про те, що в Україні збільшать тариф на електроенергію для населення, стало відомо у травні 2024 року. Таке рішення уряду пояснюють тим, що державі потрібні гроші на відновлення енергетичної інфраструктури, по якій регулярно завдають ударів російські окупанти.

Українці почали активно купувати електромобілі навесні 2022 року через те, що в Україні виник дефіцит палива та збільшувалися ціни на бензин й дизельне паливо. Кабміну вдалося досить швидко стабілізувати ситуацію. Дефіциту палива давно вже немає, а ціни на АЗС більш-менш стабільні.

Ще одна причина, чому в Україні активно розвивається ринок машин з електричною силовою установкою, полягає в тому, що при їх ввезенні діють пільги. Так, якщо при ввезенні автомобіля з ДВЗ потрібно заплатити мито, ПДВ, акциз та збір до Пенсійного фонду, то при ввезенні електромобіля беруть лише мінімальний акциз у розмірі 1 євро за 1 кВтг ємності батареї.

За даними Інституту досліджень авторинку, в Україні станом на травень 2024 року було зареєстровано близько 100 тисяч електромобілів. Українці найчастіше купують електрокари компаній Tesla, Nissan та Volkswagen. Так, у квітні 2024 року в нашій країні зареєстрували вперше 577 електромобілів Nissan Leaf, 288 електромобілів Tesla Model 3, 185 електромобілів Volkswagen e-Golf, 160 електричних кросоверів Volkswagen ID.4, а також 140 електромобілів Tesla Model Y.

В Україні новий Nissan Leaf коштує від 1 526 200 грн. У нього запас ходу у місті становить 389 км, а у змішаному режимі – 270 км. У стандартній комплектації є інтелектуальний круїз-контроль, система автоматичного перемикання світла, система попередження про перехресний рух ззаду, система моніторингу сліпих зон, інтелектуальна система екстреного гальмування, клімат-контроль, підігрів керма, підігрів передніх та задніх сидінь, камера заднього виду з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм, навігаційна система, 17-дюймові легкосплавні колісні диски та інше.

Leaf також займає лідируючу позицію серед б/в електромобілів, які ввозять в Україну. Часто ці електрокари українці купують на американських онлайн-аукціонах.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025