Глава Citroen, Тьєррі Коскас, у розмові з французьким телеканалом BFM Business, оголосив, що компанія активно працює над вирішенням проблеми. Вони пропонують заміну автомобілів, замовляють нові подушки безпеки у інших виробників та подвоюють кількість співробітників, щоб допомогти клієнтам у період відкликання автомобілів.
Відгук стосується моделей Citroen C3 та DS 3, які були випущені з 2009 по 2019 рік. Це стосується автомобілів, проданих у Франції, країнах Південної Європи, Африки та Близького Сходу. Stellantis підкреслює, що ці заходи є частиною ширшої кампанії щодо відкликання продукції Takata, розпочатої в 2020 році.
Важливо, що власники цих автомобілів повинні якнайшвидше звернутися до сервісних центрів для вирішення проблеми.