Alfa Romeo оголосила про перехід на центральне розташування переднього номерного знака всіх своїх майбутніх моделей. Це рішення продиктоване новими правилами безпеки для пішоходів, запровадженими Європейським Союзом. За словами дизайнера компанії Алехандро Месонеро-Романоса, центральне розміщення номерного знака знижує ризик травм під час зіткнення з пішоходами.
Досі асиметричне розташування переднього номерного знака було однією з особливостей дизайну Alfa Romeo . Однак, починаючи з нової моделі Junior , номерний знак розташовуватиметься по центру. Незважаючи на це, фірмові грати радіатора залишаться повністю видимими, оскільки знак встановлять у нижній частині бампера.
Перехід до центрального розміщення номерного знаку також торкнеться наступних поколінь Giulia та Stelvio , які будуть повністю електричними. Нові моделі отримають оновлену інтерпретацію V-подібного щита, закритого дизайну, оскільки охолодження двигуна внутрішнього згоряння більше не потрібно.
Хоча рішення ухвалене під тиском нових регуляцій, Месонеро-Романос заявив, що він задоволений результатом: «Це дозволить нам досягти симетрії, і я цьому радий — я один із тих, хто віддає перевагу номерному знаку в центрі».
В історії Alfa Romeo вже були моделі із центральним розташуванням номерного знака, такі як SZ, GTV, Montreal, Alfetta та Alfasud . Таким чином, перехід до нової конфігурації поєднує у собі повагу до традицій та відповідність сучасним вимогам безпеки.
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Ще недавно ідея, що китайські автовиробники можуть відкрито кинути виклик європейським брендам, виглядала малоймовірною, але…
Виробництво Volkswagen Touareg 2025 завершиться на початку 2027 року, і перед цим бренд підготував дві…
Leave a Comment