Акумулятори є одними з найбільш вуглецевих компонентів сучасних автомобілів, що робить виробництво електромобілів більш забруднюючим в порівнянні з традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Проте значних покращень в екологічності європейської автомобільної промисловості можна досягти, якщо перенести виробництво акумуляторів з Китаю до Європи.
Згідно з новим дослідженням організації Transport & Environment (T&E), переміщення виробництва акумуляторів до Європи дозволить автовиробникам скоротити викиди, пов’язані з їх виробництвом, на 37 відсотків. Якщо виробництво буде в основному засноване на відновлюваних джерелах енергії, викиди CO2 можуть бути знижені до 62 відсотків.
Тим не менш, Полісканова зазначає, що Європі необхідні ефективніші інструменти для стимулювання інвестицій у місцеві гігафабрики. Більше половини (53 відсотки) запланованого виробництва акумуляторів у Європі перебувають під ризиком затримки, скорочення або повного скасування без державної підтримки.
Є й позитивні новини: 47 відсотків виробничих потужностей, запланованих до 2030 року, вже забезпечені інвестиціями, що значно вище порівняно з приблизно 33 відсотками рік тому. Це означає, що ці проекти мають дуже низький ризик затримки або скасування, що є обнадійливим показником майбутнього європейської автомобільної промисловості та її екологічних стандартів.