Дослідження під назвою “Casa e Chiesa nel settore dell’auto” , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного прокату, шерингу та цифрової автомобільної індустрії (ANIASA) у співпраці з консалтинговою компанією Bain & Company , передбачає зростання популярності китайських автомобілів на європейському ринку. Згідно з прогнозами, до 2030 року їхня частка може досягти або навіть перевищити 7%.
Таке зростання буде викликане вмінням китайських виробників пропонувати доступні автомобілі за конкурентними цінами. Країни, такі як Італія, Великобританія та Франція, які є великими імпортерами автомобілів, особливо відчують вплив цього тренду. У рамках того ж дослідження ANIASA наголошує на наступі «нової фази геополітики автомобіля», що зачіпає зміни в глобальних ринкових динаміках.
Наприклад, у Китаї частка європейських автомобільних брендів серед продажів становила 42% у 2019 році, тоді як на місцеві бренди припадало лише 27%. До 2023 року ситуація змінилася: 43% продажів тепер посідає китайські марки, тоді як частка європейських знизилася до 32%.
Компанія Volkswagen показала рестайлінговий Golf GTI Clubsport. Найпотужніший передньопривідний Golf представлять в останній день травня.…
Хетчбек-седан Honda Civic 11-го покоління дебютував у 2021 році, і тепер настав час для його…
Електромобілі, незважаючи на відсутність безлічі передач, все ще використовують трансмісії. General Motors працює над їх…
У Києві був помічений ще один Rolls-Royce Spector. Нагадаємо, що це перший електромобіль британської марки.…
Вперше ми побачили Wagoneer S ще у вересні 2022 року як концепт, а серійну модель…
Зіткнувшись із напливом дешевих електромобілів з Китаю, європейські автовиробники мають законні причини для занепокоєння. Спільної…
Leave a Comment