Дослідження під назвою “Casa e Chiesa nel settore dell’auto” , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного прокату, шерингу та цифрової автомобільної індустрії (ANIASA) у співпраці з консалтинговою компанією Bain & Company , передбачає зростання популярності китайських автомобілів на європейському ринку. Згідно з прогнозами, до 2030 року їхня частка може досягти або навіть перевищити 7%.
Таке зростання буде викликане вмінням китайських виробників пропонувати доступні автомобілі за конкурентними цінами. Країни, такі як Італія, Великобританія та Франція, які є великими імпортерами автомобілів, особливо відчують вплив цього тренду. У рамках того ж дослідження ANIASA наголошує на наступі «нової фази геополітики автомобіля», що зачіпає зміни в глобальних ринкових динаміках.
Наприклад, у Китаї частка європейських автомобільних брендів серед продажів становила 42% у 2019 році, тоді як на місцеві бренди припадало лише 27%. До 2023 року ситуація змінилася: 43% продажів тепер посідає китайські марки, тоді як частка європейських знизилася до 32%.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment