Дослідження під назвою “Casa e Chiesa nel settore dell’auto” , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного прокату, шерингу та цифрової автомобільної індустрії (ANIASA) у співпраці з консалтинговою компанією Bain & Company , передбачає зростання популярності китайських автомобілів на європейському ринку. Згідно з прогнозами, до 2030 року їхня частка може досягти або навіть перевищити 7%.
Таке зростання буде викликане вмінням китайських виробників пропонувати доступні автомобілі за конкурентними цінами. Країни, такі як Італія, Великобританія та Франція, які є великими імпортерами автомобілів, особливо відчують вплив цього тренду. У рамках того ж дослідження ANIASA наголошує на наступі «нової фази геополітики автомобіля», що зачіпає зміни в глобальних ринкових динаміках.
Наприклад, у Китаї частка європейських автомобільних брендів серед продажів становила 42% у 2019 році, тоді як на місцеві бренди припадало лише 27%. До 2023 року ситуація змінилася: 43% продажів тепер посідає китайські марки, тоді як частка європейських знизилася до 32%.
Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…
Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…
В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…
Leave a Comment