Дослідження під назвою “Casa e Chiesa nel settore dell’auto” , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного прокату, шерингу та цифрової автомобільної індустрії (ANIASA) у співпраці з консалтинговою компанією Bain & Company , передбачає зростання популярності китайських автомобілів на європейському ринку. Згідно з прогнозами, до 2030 року їхня частка може досягти або навіть перевищити 7%.
Таке зростання буде викликане вмінням китайських виробників пропонувати доступні автомобілі за конкурентними цінами. Країни, такі як Італія, Великобританія та Франція, які є великими імпортерами автомобілів, особливо відчують вплив цього тренду. У рамках того ж дослідження ANIASA наголошує на наступі «нової фази геополітики автомобіля», що зачіпає зміни в глобальних ринкових динаміках.
Наприклад, у Китаї частка європейських автомобільних брендів серед продажів становила 42% у 2019 році, тоді як на місцеві бренди припадало лише 27%. До 2023 року ситуація змінилася: 43% продажів тепер посідає китайські марки, тоді як частка європейських знизилася до 32%.
2026 рік обіцяє стати насиченим на прем'єри: автомобільна індустрія одночасно рухається в бік електрифікації, повертає…
Російські удари по Одеській області пошкодили важливу інфраструктуру, зокрема міст через Дністер у Маяках, який…
Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…
Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…
Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…
У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…
Leave a Comment