Дослідження під назвою “Casa e Chiesa nel settore dell’auto” , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного прокату, шерингу та цифрової автомобільної індустрії (ANIASA) у співпраці з консалтинговою компанією Bain & Company , передбачає зростання популярності китайських автомобілів на європейському ринку. Згідно з прогнозами, до 2030 року їхня частка може досягти або навіть перевищити 7%.
Таке зростання буде викликане вмінням китайських виробників пропонувати доступні автомобілі за конкурентними цінами. Країни, такі як Італія, Великобританія та Франція, які є великими імпортерами автомобілів, особливо відчують вплив цього тренду. У рамках того ж дослідження ANIASA наголошує на наступі «нової фази геополітики автомобіля», що зачіпає зміни в глобальних ринкових динаміках.
Наприклад, у Китаї частка європейських автомобільних брендів серед продажів становила 42% у 2019 році, тоді як на місцеві бренди припадало лише 27%. До 2023 року ситуація змінилася: 43% продажів тепер посідає китайські марки, тоді як частка європейських знизилася до 32%.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment