Дослідження під назвою “Casa e Chiesa nel settore dell’auto” , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного прокату, шерингу та цифрової автомобільної індустрії (ANIASA) у співпраці з консалтинговою компанією Bain & Company , передбачає зростання популярності китайських автомобілів на європейському ринку. Згідно з прогнозами, до 2030 року їхня частка може досягти або навіть перевищити 7%.
Таке зростання буде викликане вмінням китайських виробників пропонувати доступні автомобілі за конкурентними цінами. Країни, такі як Італія, Великобританія та Франція, які є великими імпортерами автомобілів, особливо відчують вплив цього тренду. У рамках того ж дослідження ANIASA наголошує на наступі «нової фази геополітики автомобіля», що зачіпає зміни в глобальних ринкових динаміках.
Наприклад, у Китаї частка європейських автомобільних брендів серед продажів становила 42% у 2019 році, тоді як на місцеві бренди припадало лише 27%. До 2023 року ситуація змінилася: 43% продажів тепер посідає китайські марки, тоді як частка європейських знизилася до 32%.
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…
В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…
Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть…
Leave a Comment