Mercedes-AMG може відмовитись від малолітражних гібридів на користь V8. Сенсаційну заяву зробив на Пекінському автосалоні керівник відділу досліджень та розробок автоконцерну Маркус Шефер. Інженер дав зрозуміти: перспективи подальшого розвитку бензин-електричних силових установок E-Performance із 2,0-літровим турбомотором визначать клієнти. Маркус Шефер визнав: покупці не зрозуміли концепцію чотирициліндрового супергібрида.
Чутки про перехід на V8 замість 2,0-літрової силової установки E-Performance ходять давно, але минулого літа Mercedes-Benz рішуче спростували повернення до багатоциліндрового мотора. Тепер позиція Маркуса Шефера не така однозначна: «ми уважно стежитимемо за відгуками клієнтів, [які купили малолітражний гібрид]».
Британський журнал Autocar стверджує, що як мінімум одна модель вже вийде з мотором V8, хоча спочатку Mercedes-AMG планував перейти на чотирициліндровий гібрид . Мова про купе і кабріолети AMG CLE 63: за даними інсайдерів, у дводверок буде помірна гібридна система на основі 4,0-літрового двигуна M 177 потужністю 585 кінських сил.
На безпрецедентний крок автогігант пішов на тлі провалу продажів нових AMG C 63 і AMG GLC 63, а також побоювань дилерів Mercedes-AMG, що покупці не зрозуміють, чому шестициліндровий CLE 53 коштує дешевше за чотирициліндровий CLE 63. Маркус Шефер зазначив, що малолітражний гібрид був у технологіями Формули-1, але концепцію довелося пояснювати та доводити її походження.