Новини

Несподівані проблеми у власників електромобілів: чому їх так мало купують

Share

Запас ходу на одній зарядці часто сприймається як проблема минулого, оскільки багато електромобілів тепер можуть проїжджати не одну сотню кілометрів без дозарядки. Проте, згідно з новим дослідженням, проведеним Ideal Power, 16% власників електромобілів стикалися з повною розрядкою акумулятора.

Ця статистика виявилася несподіваною і була виявлена ​​в ході іншого дослідження, яке мало виявити проблеми власників електрокарів. Крім того, дослідники виявили, що 44% власників повідомили, що занепокоєння запасом ходу негативно позначається на їхньому загальному задоволенні від володіння електромобілем.

Однією з основних проблем для власників електромобілів є ситуація, коли всі місця на зарядних станціях зайняті. 75% власників стикалися з цим хоча б раз, і 10% респондентів заявили, що чекали на вільне місце більше години. На щастя, це рідкість, оскільки середнє очікування зазвичай становить 15 хвилин або менше.

Щодо зарядки, то 70% власників електромобілів зазвичай заряджають свої транспортні засоби вдома. 16% переважно користуються громадськими зарядними станціями, а решта 14% використовують обидва варіанти.

Враховуючи проблеми із запасом ходу та зарядкою, не дивно, що 42% власників електромобілів готові заплатити додатково за резервування місця на зарядній станції. Цікаво, що йдеться не про долар чи два, а середня сума, яку люди готові заплатити, становить 15 доларів. Це досить багато з огляду на те, що середня вартість електрики в США, за даними Бюро статистики праці, становить 0,174 долара за кВт/год.

Незважаючи на проблеми із зарядкою, 56% власників заявили, що занепокоєння запасом ходу викликає у них більше стресу, ніж неспокій про зарядку.

Незважаючи на низку негативних відгуків та недоліків, переважна більшість учасників дослідження високо оцінили електромобілі. Особливо вражає, що 91% заявили, що їхній наступний автомобіль буде електричним.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, якому не потрібен бензин, коштуватиме менше $14 000

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, який збирають у Китаї, буде випущений цього літа. Очікується,…

20.03.2025