Новини

Несподівані проблеми у власників електромобілів: чому їх так мало купують

Share

Запас ходу на одній зарядці часто сприймається як проблема минулого, оскільки багато електромобілів тепер можуть проїжджати не одну сотню кілометрів без дозарядки. Проте, згідно з новим дослідженням, проведеним Ideal Power, 16% власників електромобілів стикалися з повною розрядкою акумулятора.

Ця статистика виявилася несподіваною і була виявлена ​​в ході іншого дослідження, яке мало виявити проблеми власників електрокарів. Крім того, дослідники виявили, що 44% власників повідомили, що занепокоєння запасом ходу негативно позначається на їхньому загальному задоволенні від володіння електромобілем.

Однією з основних проблем для власників електромобілів є ситуація, коли всі місця на зарядних станціях зайняті. 75% власників стикалися з цим хоча б раз, і 10% респондентів заявили, що чекали на вільне місце більше години. На щастя, це рідкість, оскільки середнє очікування зазвичай становить 15 хвилин або менше.

Щодо зарядки, то 70% власників електромобілів зазвичай заряджають свої транспортні засоби вдома. 16% переважно користуються громадськими зарядними станціями, а решта 14% використовують обидва варіанти.

Враховуючи проблеми із запасом ходу та зарядкою, не дивно, що 42% власників електромобілів готові заплатити додатково за резервування місця на зарядній станції. Цікаво, що йдеться не про долар чи два, а середня сума, яку люди готові заплатити, становить 15 доларів. Це досить багато з огляду на те, що середня вартість електрики в США, за даними Бюро статистики праці, становить 0,174 долара за кВт/год.

Незважаючи на проблеми із зарядкою, 56% власників заявили, що занепокоєння запасом ходу викликає у них більше стресу, ніж неспокій про зарядку.

Незважаючи на низку негативних відгуків та недоліків, переважна більшість учасників дослідження високо оцінили електромобілі. Особливо вражає, що 91% заявили, що їхній наступний автомобіль буде електричним.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024