Categories: Новини

В Україні немає і не буде доступного розмитнення авто, – експерт

Share

Хто і чому намагається затягнути процес прийняття Закону Южаніної про зменшення акцизу на старі імпортні авто, на який чекають українські автомобілісти?

Законопроект про зниження податків, які необхідно сплатити при ввезенні авто, прийнято в першому читанні. Але до нього підготували величезну кількість правок, і шанси на успішне проходження другого читання сильно зменшилися.

“Згідно з Бюджетним Кодексом за півроку до 31.12., початку бюджетного року, заборонено внесення змін до податкових законів, бо складно порахувати Бюджет. Тому проект Южаніної в Раді треба було приймати вже у вересні. Це хоч і порушення, але внести зміни до підрахунку бюджету за 3 місяці ще було можна. Однак тепер депутати внесли в проект 156 поправок і розгляд проекту Южаніної через це перенесли на листопад”, – коментує ситуацію автомобільний лобіст Олег Назаренко.

“У нас,в армії жартували: “Хочеш, щоб атака захлинулася? Треба її очолити!”. Перефразовуючи скажу: “Хочеш, щоб не прийняли Закон? Треба взяти участь у його прийнятті, хоча б внесенням поправок і затягнути прийняття закону”, – вважає Олег Назаренко.

Кому вигідне затягування?

Якщо Верховна Рада знизить акциз і скасує обмеження, пов’язані з екологічними стандартами і віком авто, то ввезення блях припиниться повністю. “Українці зможуть недорого розмитнити авто, а послуги українських власників литовських фірм – бляхобізнесменів, які деруть з українців за ввезення блях через “верблюдів” 800-1500 євро, стануть нікому не потрібні. Навіщо платити схемнику 1000 євро, якщо за 900 євро чесно можна розмитнити авто?”, – запитує Олег Назаренко.

“Тому євробляхобізнесмени, які сидять на схемах, і можновладці (чиновники з депутатами), які в долі і ці схеми кришують, будуть робити все, щоб затягнути процес зниження податків і ще хоч трохи, але заробити на українцях!”, – резюмує пан Назаренко.

Що далі?

Цього року закінчується дія Закону Горвата про знижений акциз на авто не старші 2010-го року. Якщо Закон Горвата з нового року втратить силу, а законопроект Южаніної не набуде чинності, то імпорт старих авто зі сплатою податків припиниться повністю. У 2017 році було імпортовано 59 тис. б/у авто, цього року – вже 76 тис б/у авто.

Природно, така ситуація призведе до підвищення попиту на нерозмитнені автомобілі. Відповідно ті, хто зараз заробляють на ввезенні “євроблях”, збільшать свою частку на ринку.

“Шукаєте кому вигідно! Читайте ПІБ депутатів, які затягують ухвалення законопроекту. Євробляхобізнесмени проти високих податків? Як раз! А бджоли проти меду”, – пише на своїй сторінці у FB Олег Назаренко.

Джерело: Авто 24

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Не лише алкоголь: які ліки можуть заборонити сідати за кермо в Україні

Більшість українських водіїв добре усвідомлюють, що керувати автомобілем у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння суворо…

22.06.2025

Представлено технічні характеристики Audi E5 Sportback

Китайський Мінпром розкрив характеристики першої моделі бренду AUDI - AUDI E5 Sportback. Автомобіль запропонують у…

22.06.2025

ЗСУ отримали нову партію пікапів для фронту

До складу 82-ї окремої десантно-штурмової Буковинської бригади надійшли 15 нових повнопривідних пікапів Fiat Titano. Техніка…

22.06.2025

Обслуговування авто: 3 речі, на яких не можна заощаджувати

Бажання заощадити на обслуговуванні машини - справа звичайна, але не завжди розумна. Перш ніж урізати…

21.06.2025

Opel представив новий Grandland Electric AWD із запасом ходу 501 км

Opel продовжує втілювати свою амбітну стратегію електрифікації, розпочату у 2024 році. Саме ця компанія стала…

21.06.2025

В Україні викрили нову схему штрафів проти водіїв: під підозрою представники поліції

В Україні набирає популярності нова схема шахрайства, яка спрямована проти водіїв і, за підозрами, може…

21.06.2025