Новини

BMW прогнозує спад продажу дизельних автомобілів

Share
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов’язано з тим, що правила викидів в ЄС стають дедалі суворішими.

Минулого року чисті електричні транспортні засоби в Європі вперше перевищили продажі паливних двигунів. На Старому Континенті цей тип двигунів історично був найпопулярнішим, але зараз ситуація змінилась. Не лише тому, що люди більше не хочуть їх, а й через те, що автовиробники скорочують пропозиції дизельних двигунів.

Дані про продажі, опубліковані Європейською асоціацією виробників автомобілів (ACEA), показують, що у 2023 році дизель мав частку ринку лише 13,6%, коли електромобілі зросли до 14,6%. До березня 2024 року продажі дизелів впали до 12,8% на ринках Європейського Союзу (ЄС). З огляду на це BMW прогнозує, що цей тип двигуна продовжуватиме падати у популярності. BMWBLOG поспілкувався з Берндом Кербером, старшим віце-президентом BMW Brand and Product Management, Connected Company, про те, куди рухається дизель.

Здавалося б, майбутнє дизельного двигуна виглядає похмурим: «Зменшення переваг дизельного палива порівняно з іншими видами палива, такими як бензин, і альтернативними видами енергії призводить до зменшення кількості користувачів, які обирають дизель насамперед через особисті вподобання, а не через явні переваги».

Іншими словами, бензинові двигуни стають настільки ефективними, що дизель більше не є очевидним вибором для економного покупця. Удосконалення гібридних та електричних приводів є ще одним важливим фактором.

Це не означає, що BMW має намір припинити випуск дизелів в найближчому майбутньому.

Бернд Кербер пояснює: «Немає конкретної кінцевої дати для дизельних транспортних засобів, але їх актуальність і поширеність, ймовірно, зменшаться, оскільки переваги дизеля стануть менш значними, особливо на історично сильних дизельних ринках, таких як Східна Європа».

Раніше в цьому році керівник відділу розвитку Френк Вебер заявив BMWBLOG, що німецький бренд продовжить інвестувати в ДВС. Так, це стосується і дизельних двигунів. Проте в найближчі роки лінійка, ймовірно, буде спрощена. Наприклад, новий X3, який з’явиться в червні, більше не матиме версії M40d.

Через те, що правила викидів в ЄС стають суворішими все менша кількість людей бажають купити дизельний автомобіль. Інші автовиробники вже відмовилися від продажу малолітражок з таким типом двигуна. BMW поки не піде цим шляхом. Нові 1 серії (F70) і 2 серії Gran Coupe (F74), які дебютують цього року, ймовірно, отримають версії 120d і 220d відповідно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024