Новини

Lynx Motors виводить на ринок електричні версії DeLorean та Ford GT

Share

Компанія Lynx Motors представила дві нові моделі: електричний позашляховик GT1e, заснований на Ford GT, та DeLorean DMC-EV. GT1e розроблений на базі активів компанії Matech Concepts, яка займалася створенням Ford GT для участі у перегонах Le Mans та FIA GT1. Lynx придбала кілька шасі Ford GT 2005 року, що «вижили», і оригінальні форми для кузовних панелей.

Використовуючи ці компоненти, компанія створила GT1e із оновленим зовнішнім дизайном. Автомобіль оснащений LED оптикою та може бути доповнений індивідуальною лівреєю, створеною дизайнером Ford GT, Каміло Пардо.

GT1e має вуглецево-волоконний передній спліттер, канарди та масивне заднє крило. На жаль, подробиці в компанії не розголошують, але відомо, що автомобіль оснащений цифровою панеллю приладів і тачскрином інформаційно-розважальної системи. Також передбачено нові функції безпеки, включаючи систему контролю тяги.

Силова установка GT1e включає чотири електромотори, що забезпечують повний привід і сумарну віддачу в 2400 к.с., що дозволяє автомобілю розганятися від 0 до 96 км/год за 1,5 секунди і досягати ймовірної максимальної швидкості близько 515 км/год. Автомобіль оснащений акумулятором Amprius ємністю 100 кВт/год та заявленим запасом ходу до 402 км. Також передбачена можливість заряджання за стандартом North American Charging Standard (NACS).

Що стосується DeLorean DMC-EV, то це сучасна версія класичної моделі з нержавіючої сталі. Машина оснащена LED освітленням та розкішним інтер’єром з дисплеями та сенсорними інтерфейсами.

Електромобіль DeLorean буде рухатися чотирма електромоторами Elaphe L1600, що живляться від акумулятора CATL ємністю 70 кВт/год. Очікується, що “машина часу” зможе розганятися від 0 до 96 км/год менш ніж за чотири секунди із запасом ходу до 402 км.

Lynx Motors планує випустити 27 одиниць GT1e і 100 одиниць DMC-EV, хоча ціни та терміни початку продажів поки що не оголошені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому кузови масових автомобілів не виготовляються з пластику

Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…

06.12.2024

Названо автомобільні бренди з найнадійнішими моделями

Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…

06.12.2024

Чотири незручні функції в автомобілях, які розчаровують водіїв

Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…

06.12.2024

Як уникнути проблем через нічні заморозки: поради для автомобілістів

Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…

06.12.2024

Названо предмети, які небезпечно залишати в авто взимку

Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…

06.12.2024

Новий Hyundai Santa Fe 2025 отримав сучасну силову установку

Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…

06.12.2024