Новини

Lynx Motors виводить на ринок електричні версії DeLorean та Ford GT

Share

Компанія Lynx Motors представила дві нові моделі: електричний позашляховик GT1e, заснований на Ford GT, та DeLorean DMC-EV. GT1e розроблений на базі активів компанії Matech Concepts, яка займалася створенням Ford GT для участі у перегонах Le Mans та FIA GT1. Lynx придбала кілька шасі Ford GT 2005 року, що «вижили», і оригінальні форми для кузовних панелей.

Використовуючи ці компоненти, компанія створила GT1e із оновленим зовнішнім дизайном. Автомобіль оснащений LED оптикою та може бути доповнений індивідуальною лівреєю, створеною дизайнером Ford GT, Каміло Пардо.

GT1e має вуглецево-волоконний передній спліттер, канарди та масивне заднє крило. На жаль, подробиці в компанії не розголошують, але відомо, що автомобіль оснащений цифровою панеллю приладів і тачскрином інформаційно-розважальної системи. Також передбачено нові функції безпеки, включаючи систему контролю тяги.

Силова установка GT1e включає чотири електромотори, що забезпечують повний привід і сумарну віддачу в 2400 к.с., що дозволяє автомобілю розганятися від 0 до 96 км/год за 1,5 секунди і досягати ймовірної максимальної швидкості близько 515 км/год. Автомобіль оснащений акумулятором Amprius ємністю 100 кВт/год та заявленим запасом ходу до 402 км. Також передбачена можливість заряджання за стандартом North American Charging Standard (NACS).

Що стосується DeLorean DMC-EV, то це сучасна версія класичної моделі з нержавіючої сталі. Машина оснащена LED освітленням та розкішним інтер’єром з дисплеями та сенсорними інтерфейсами.

Електромобіль DeLorean буде рухатися чотирма електромоторами Elaphe L1600, що живляться від акумулятора CATL ємністю 70 кВт/год. Очікується, що “машина часу” зможе розганятися від 0 до 96 км/год менш ніж за чотири секунди із запасом ходу до 402 км.

Lynx Motors планує випустити 27 одиниць GT1e і 100 одиниць DMC-EV, хоча ціни та терміни початку продажів поки що не оголошені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Компанія Nissan скорочує виробництво, щоб зберегти життєздатність

Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…

23.06.2025

Експерт назвав найнебезпечніші поломки автомобіля та порадив, як їх уникнути

В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…

23.06.2025

Lexus готує нове спортивне купе SC: преміальний аналог наступної Toyota Supra

У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…

23.06.2025

Дебютував оновлений кросовер Kia EV6 GT: потужність 641 к.с., до 100 км/год за 3,5 секунди

Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…

23.06.2025

Чи можна ставити на авто акумулятор більшої ємності

Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…

23.06.2025

Як уникнути штрафу, якщо випадково став у крайньому правому ряду зі стрілкою праворуч

На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…

23.06.2025