Новини

Lynx Motors виводить на ринок електричні версії DeLorean та Ford GT

Share

Компанія Lynx Motors представила дві нові моделі: електричний позашляховик GT1e, заснований на Ford GT, та DeLorean DMC-EV. GT1e розроблений на базі активів компанії Matech Concepts, яка займалася створенням Ford GT для участі у перегонах Le Mans та FIA GT1. Lynx придбала кілька шасі Ford GT 2005 року, що «вижили», і оригінальні форми для кузовних панелей.

Використовуючи ці компоненти, компанія створила GT1e із оновленим зовнішнім дизайном. Автомобіль оснащений LED оптикою та може бути доповнений індивідуальною лівреєю, створеною дизайнером Ford GT, Каміло Пардо.

GT1e має вуглецево-волоконний передній спліттер, канарди та масивне заднє крило. На жаль, подробиці в компанії не розголошують, але відомо, що автомобіль оснащений цифровою панеллю приладів і тачскрином інформаційно-розважальної системи. Також передбачено нові функції безпеки, включаючи систему контролю тяги.

Силова установка GT1e включає чотири електромотори, що забезпечують повний привід і сумарну віддачу в 2400 к.с., що дозволяє автомобілю розганятися від 0 до 96 км/год за 1,5 секунди і досягати ймовірної максимальної швидкості близько 515 км/год. Автомобіль оснащений акумулятором Amprius ємністю 100 кВт/год та заявленим запасом ходу до 402 км. Також передбачена можливість заряджання за стандартом North American Charging Standard (NACS).

Що стосується DeLorean DMC-EV, то це сучасна версія класичної моделі з нержавіючої сталі. Машина оснащена LED освітленням та розкішним інтер’єром з дисплеями та сенсорними інтерфейсами.

Електромобіль DeLorean буде рухатися чотирма електромоторами Elaphe L1600, що живляться від акумулятора CATL ємністю 70 кВт/год. Очікується, що “машина часу” зможе розганятися від 0 до 96 км/год менш ніж за чотири секунди із запасом ходу до 402 км.

Lynx Motors планує випустити 27 одиниць GT1e і 100 одиниць DMC-EV, хоча ціни та терміни початку продажів поки що не оголошені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025