NHTSA розпочинає попереднє розслідування щодо системи напівавтоматичного управління Ford BlueCruise. Регулятор безпеки NHTSA повідомляє, що чув про дві аварії зі смертельними наслідками, потенційно пов’язані з BlueCruise.
BlueCruise нещодавно отримав «погану» оцінку у тесті Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS).
Регулюючі органи США розпочали попереднє розслідування щодо напівавтономної системи допомоги водієві BlueCruise компанії Ford після того, як стало відомо про дві аварії зі смертельними наслідками, потенційно пов’язані з цією технологією.
Розслідування ініціює “Управління з розслідування дефектів” (ODI) Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США, яке оцінить, чи необхідне ширше розслідування BlueCruise і чи слід оголосити про відкликання системи для модифікації системи підвищення безпеки.
Два інциденти, які стривожили NHTSA, пов’язані з кросоверами Mustang Mach-E, які зіткнулися вночі з нерухомими автомобілями на своїх шпальтах руху. У кожному випадку загинула одна людина, а початкове розслідування, проведене ODI у березні, підтвердило, що BlueCruise працював в обох транспортних засобах безпосередньо перед їхньою аварією.