Минулого тижня всі обговорювали законопроект №8487 внесений «комітетом Южаніної», який передбачає новий механізм розрахунку акцизу при розмитненні авто і знімає обмеження на ввезення старіших автомобілів.
Після того, як стали відомі всі подробиці і цифри (виявилося, що старі машини і авто з багатолітровими моторами ввозити невигідно), «бляхери» усвідомили, що для більшості з них новий закон нічого не змінить – розмитнити їх машини буде дуже дорого.
При цьому другий законопроект передбачає посилення штрафів за прострочення термінів транзиту і тимчасового ввезення, а Верховна Рада дала Кабміну повноваження, які дозволяють влаштувати полювання на «евробляхи».
Власники машин на єврономерах, реальне число яких в Україні близько 3 млн. (За офіційними даними в 10 разів менше), здаватися не збираються. Глава ГО «Автоєвросила» Олег Ярошевич виступив з рішучою заявою, в якому оголосив владі війну.
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
Leave a Comment