Минулого тижня всі обговорювали законопроект №8487 внесений «комітетом Южаніної», який передбачає новий механізм розрахунку акцизу при розмитненні авто і знімає обмеження на ввезення старіших автомобілів.
Після того, як стали відомі всі подробиці і цифри (виявилося, що старі машини і авто з багатолітровими моторами ввозити невигідно), «бляхери» усвідомили, що для більшості з них новий закон нічого не змінить – розмитнити їх машини буде дуже дорого.
При цьому другий законопроект передбачає посилення штрафів за прострочення термінів транзиту і тимчасового ввезення, а Верховна Рада дала Кабміну повноваження, які дозволяють влаштувати полювання на «евробляхи».
Власники машин на єврономерах, реальне число яких в Україні близько 3 млн. (За офіційними даними в 10 разів менше), здаватися не збираються. Глава ГО «Автоєвросила» Олег Ярошевич виступив з рішучою заявою, в якому оголосив владі війну.
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…
Leave a Comment