Минулого тижня всі обговорювали законопроект №8487 внесений «комітетом Южаніної», який передбачає новий механізм розрахунку акцизу при розмитненні авто і знімає обмеження на ввезення старіших автомобілів.
Після того, як стали відомі всі подробиці і цифри (виявилося, що старі машини і авто з багатолітровими моторами ввозити невигідно), «бляхери» усвідомили, що для більшості з них новий закон нічого не змінить – розмитнити їх машини буде дуже дорого.
При цьому другий законопроект передбачає посилення штрафів за прострочення термінів транзиту і тимчасового ввезення, а Верховна Рада дала Кабміну повноваження, які дозволяють влаштувати полювання на «евробляхи».
Власники машин на єврономерах, реальне число яких в Україні близько 3 млн. (За офіційними даними в 10 разів менше), здаватися не збираються. Глава ГО «Автоєвросила» Олег Ярошевич виступив з рішучою заявою, в якому оголосив владі війну.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment