Новини

Великий вік автомобілів на дорогах викликає занепокоєння в Європі

Share

Останній звіт, підготовлений європейською асоціацією автовиробників, чітко демонструє збільшення середнього віку автотранспорту на дорогах старого континенту. У деяких країнах цей показник перевищує 17 років, що турбує укладачів звіту і представників “зелених”. Чи можливо зупинити цю тривожну тенденцію, ставлять запитання автори звіту.

Звіт, опублікований європейською асоціацією автовиробників, надає велику кількість інформації про склад автомобільного парку на дорогах Європи. Він показує розбіжність між продажами різних типів автотранспорту, включно з електричними, та їхньою фактичною присутністю на дорогах. Попри те, що електромобілі посідали третє місце за популярністю серед водіїв у 2023 році, їхня частка на ринку Євросоюзу становила лише 1,2%.

Дослідження ясно показує, що на дорогах Євроспільноти налічується близько 290 мільйонів автомобілів, причому середній вік усіх типів транспортних засобів продовжує збільшуватися. Середній вік легкових автомобілів у Євросоюзі становить 12 років, а в деяких країнах, таких як Греція та Естонія, він навіть перевищує 17 років. Ситуація з вантажними автомобілями та автобусами ще гірша, їхній середній вік коливається від 12 до 14 років. З початку 2018 року середній вік усіх видів автотранспорту збільшився більш ніж на рік.

На думку авторів звіту, більшість старих автомобілів не є екологічно безпечними і не відповідають новим “зеленим” нормам. Зростаюча кількість старіючих автомобілів на дорогах підкреслює вплив енергетичної кризи і зниження купівельної спроможності населення ЄС. Крім слабкості європейської економіки, в доповіді наголосили на важливості прискорення переходу до електрифікації галузі та використання електричних моделей автомобілів.

Європейський Союз має надати більше стимулів для переходу від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до екологічно чистих альтернатив. Одночасно, для успішної реалізації цієї мети, необхідно розбудовувати відповідну інфраструктуру та встановлювати законодавчі та податкові заходи, що стимулюють перехід.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025

5 важливих речей, які варто зробити з авто перед літом

З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…

19.03.2025

Mazda показала оновлений кросовер CX-5 з усіх боків

Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…

19.03.2025

Позашляховик Mitsubishi Pajero Evolution отримав сучасний дизайн

Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…

19.03.2025