Новини

Великий вік автомобілів на дорогах викликає занепокоєння в Європі

Share

Останній звіт, підготовлений європейською асоціацією автовиробників, чітко демонструє збільшення середнього віку автотранспорту на дорогах старого континенту. У деяких країнах цей показник перевищує 17 років, що турбує укладачів звіту і представників “зелених”. Чи можливо зупинити цю тривожну тенденцію, ставлять запитання автори звіту.

Звіт, опублікований європейською асоціацією автовиробників, надає велику кількість інформації про склад автомобільного парку на дорогах Європи. Він показує розбіжність між продажами різних типів автотранспорту, включно з електричними, та їхньою фактичною присутністю на дорогах. Попри те, що електромобілі посідали третє місце за популярністю серед водіїв у 2023 році, їхня частка на ринку Євросоюзу становила лише 1,2%.

Дослідження ясно показує, що на дорогах Євроспільноти налічується близько 290 мільйонів автомобілів, причому середній вік усіх типів транспортних засобів продовжує збільшуватися. Середній вік легкових автомобілів у Євросоюзі становить 12 років, а в деяких країнах, таких як Греція та Естонія, він навіть перевищує 17 років. Ситуація з вантажними автомобілями та автобусами ще гірша, їхній середній вік коливається від 12 до 14 років. З початку 2018 року середній вік усіх видів автотранспорту збільшився більш ніж на рік.

На думку авторів звіту, більшість старих автомобілів не є екологічно безпечними і не відповідають новим “зеленим” нормам. Зростаюча кількість старіючих автомобілів на дорогах підкреслює вплив енергетичної кризи і зниження купівельної спроможності населення ЄС. Крім слабкості європейської економіки, в доповіді наголосили на важливості прискорення переходу до електрифікації галузі та використання електричних моделей автомобілів.

Європейський Союз має надати більше стимулів для переходу від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до екологічно чистих альтернатив. Одночасно, для успішної реалізації цієї мети, необхідно розбудовувати відповідну інфраструктуру та встановлювати законодавчі та податкові заходи, що стимулюють перехід.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024