Новини

Великий вік автомобілів на дорогах викликає занепокоєння в Європі

Share

Останній звіт, підготовлений європейською асоціацією автовиробників, чітко демонструє збільшення середнього віку автотранспорту на дорогах старого континенту. У деяких країнах цей показник перевищує 17 років, що турбує укладачів звіту і представників “зелених”. Чи можливо зупинити цю тривожну тенденцію, ставлять запитання автори звіту.

Звіт, опублікований європейською асоціацією автовиробників, надає велику кількість інформації про склад автомобільного парку на дорогах Європи. Він показує розбіжність між продажами різних типів автотранспорту, включно з електричними, та їхньою фактичною присутністю на дорогах. Попри те, що електромобілі посідали третє місце за популярністю серед водіїв у 2023 році, їхня частка на ринку Євросоюзу становила лише 1,2%.

Дослідження ясно показує, що на дорогах Євроспільноти налічується близько 290 мільйонів автомобілів, причому середній вік усіх типів транспортних засобів продовжує збільшуватися. Середній вік легкових автомобілів у Євросоюзі становить 12 років, а в деяких країнах, таких як Греція та Естонія, він навіть перевищує 17 років. Ситуація з вантажними автомобілями та автобусами ще гірша, їхній середній вік коливається від 12 до 14 років. З початку 2018 року середній вік усіх видів автотранспорту збільшився більш ніж на рік.

На думку авторів звіту, більшість старих автомобілів не є екологічно безпечними і не відповідають новим “зеленим” нормам. Зростаюча кількість старіючих автомобілів на дорогах підкреслює вплив енергетичної кризи і зниження купівельної спроможності населення ЄС. Крім слабкості європейської економіки, в доповіді наголосили на важливості прискорення переходу до електрифікації галузі та використання електричних моделей автомобілів.

Європейський Союз має надати більше стимулів для переходу від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до екологічно чистих альтернатив. Одночасно, для успішної реалізації цієї мети, необхідно розбудовувати відповідну інфраструктуру та встановлювати законодавчі та податкові заходи, що стимулюють перехід.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025