Categories: Новини

Купити євробляху: як заощадити на бюджетному автомобілі

Share
“Із доставкою” – 1, 8 – 2,5 тисяч доларів, особисте перевезення – від 1200 євро.

Цього року український “автопарк” поповнився на понад 500 тисяч машин з європейських країн. Знай.ua дізнавалися, як потенційні власники автівки з єврономерами може зекономити, вирішившись придбати транспортний засіб за кордоном.

Найдешевша ціна VW, що посіли перше місце у ТОПі найпопулярніших автівок, ввезених з-за кордону, складає 1500 – 1800 доларів. За такою ціною можна придбати Golf  IV та Passat b5 1999 – 2000 років з єврономерами у Києві. Opel, якому дісталося “срібло” у переліку найпоширеніших машин з євробляхами в Україні, 2000-2001 років випуску коштують, в середньому, 2100 – 2500 доларів.

Охочі зекономити виїжджають за кордон особисто, аби придбати бажаного “залізного коня”.

“Наприклад, в Литві Opel Astra 2000 – 2001 року випуску можна купити за 700 євро. Проте, додатково із собою потрібно мати додаткові гроші на проходження техогляду, оформлення страховки, паливо та проживання під час всього цього процесу”, – розповідає співзасновник ГО “АвтоЄвроСила” Олександр Чернявський.

Пропустить через 8

Для проходження техогляду знадобиться, в середньому, близько 100 євро, від 50 до 100 євро коштуватиме тимчасова страховка, а на проживання разом із затратами на дорогу знадобиться ще не менше 250 – 300 євро.

“Нещодавно ми з другом їздили до Вільнюсу за автомобілями. Ще будучі в Україні, в інтернеті і машини собі знайшли за 680 і 740 євро, і місця в хостелі забронювали – вийшло по 1140 гривень за кімнату на дві особи за добу. Продукти там фактично по таким цінам, як і в нас, – ділиться з нами Артур Дністровський, власник Volkswagen Passat, привезеного минулого місяця із Литви. – Тож триденний період проживання обійшовся нам на двох у 4800 гривень”.

Таким чином, особисто відправившись за машиною, власник зможе вкластися у 1200 євро, тим самим заощадивши від 700 до 1000 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Опубліковано перший тест-драйв Dacia Duster 2024

Перший тест нового гібридного Dacia Duster 2024 нового покоління провело видання L'automobile, яке розповіло про…

28.04.2024

Чому не варто поспішати з поїздкою на мийку: експерти назвали 5 причин

Багато автовласників рідко миють належний їм транспортний засіб. Такі автомобілісти можуть знайти величезну кількість виправдань…

28.04.2024

Geely розповіла про найбільш незвичайну опцію кросовера Starship

Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…

27.04.2024

Volkswagen готує масові скорочення і готовий виплатити до 450 тисяч євро вихідної допомоги

Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…

27.04.2024

В Україні готують нові правила для вживаних авто: що зміниться

В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…

27.04.2024

Маленький “Гелендваген”: в Україні продають Suzuki Jimny з тюнінгом у стилі Brabus

Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…

27.04.2024