Найбільший автовиробник Volkswagen звернувся до Європейського союзу із закликом пом’якшити чинні вимоги щодо скорочення викидів CO2. Генеральний директор групи Олівер Блум висловив думку, що встановлені норми є нереалістичними і можуть призвести до значних фінансових втрат для автомобільної промисловості через труднощі з адаптацією повністю електричних транспортних засобів.
З початком 2025 року підприємствам необхідно буде досягти зниження середнього рівня викидів CO2 до 93,6 грама на кілометр проти поточних 95 грамів. Однак ці показники повинні бути досягнуті на основі суворішої методології WLTP , на відміну від попередніх заходів, заснованих на більш м’якій NEDC. За розрахунками Jato Dynamics для компанії Volkswagen це означає необхідність скорочення викидів на 15%.
Блум підкреслює, що для виконання цих цілей критично важливим є збільшення продажів електромобілів, що зараз видається скрутним. В умовах, коли інфраструктура та попит на електромобілі залишаються недостатніми, накладення великих штрафів на автовиробників видається невиправданим. В результаті глава Volkswagen закликає до перегляду встановлених ЄС цілей з урахуванням реального стану ринку в різних країнах Європи та потенційного пом’якшення нормативів.
Заклопотаність Блум підтримують і інші великі гравці автомобільної індустрії, включаючи главу Stellantis Карлоса Тавареса, який також висловлювався критично про суворість європейських екологічних стандартів. Вони стверджують, що поточне регулювання може зробити автомобілі недоступними для звичайних споживачів, що суперечить загальним цілям щодо стимулювання переходу на екологічні види транспорту.
Таким чином, майбутній 2025 рік обіцяє стати випробуванням для автомобільної промисловості Європи, на тлі якого важливо знайти баланс між екологічними амбіціями та реальними можливостями ринку.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment