У Великій Британії виявлено значні недоліки у сфері техобслуговування та доступності комплектуючих для новітніх китайських автомобілів, що викликають проблеми при страхуванні деяких електромобілів. Це призвело до того, що страхові премії для окремих моделей, зокрема для BYD Seal, виявилися необґрунтовано високими через обмежену пропозицію та високі ціни на порталі порівняння страховок.
BYD визнала цю проблему і розпочала роботу над її вирішенням, влаштувавши семінар для страховиків з метою продемонструвати свої зусилля щодо покращення ситуації із запасними частинами та ремонтом на ринку Великобританії.
Критика на адресу китайських автовиробників з боку експертів, включаючи Мартіна Роулі з Національної асоціації авторемонтних майстерень, сконцентрована не на автомобілях як таких, а на недостатньому розумінні особливостей ринку Європи в галузі ремонту та забезпечення необхідними комплектуючими та інформацією для якісного відновлення машин після аварій. Це стосується не тільки BYD, але й інших брендів, таких як GWM Ora з їхньою моделлю Ora 03 (відомої раніше як Funky Cat).
Проблеми ускладнюються відсутністю доступу до інформації для ремонту відповідно до норм виробника, що критично для отримання страховки у Великій Британії. Багато китайських моделей страждають від цього через орієнтацію на внутрішній ринок Китаю, де подібні стандарти не потрібні.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment