Новини

Автомобільні дисплеї визнали небезпечними

Асоціація Euro NCAP готує новий протокол оцінки, який включає обов’язкову наявність фізичних органів управління. Поки йдеться тільки про кнопки та важелі для «аварійки», поворотників, клаксона, склоочисника лобового скла та виклику екстрених служб. Без них не можна буде отримати найвищу оцінку, а отже виробникам доведеться повертатися до традиційних перемикачів.

Асоціація Euro NCAP у січні 2026 року представить новий протокол оцінки безпеки автомобілів, одним із ключових пунктів якого стане наявність фізичних кнопок керування. Повальне захоплення дисплеями давно стало серйозною проблемою усієї галузі. У пошуках потрібного пункту меню водіям частіше доводиться відволікатися від дороги, але виробники продовжують використовувати сенсорні панелі через їхню дешевизну. До того ж екрани роблять інтер’єри технологічнішими, і, наприклад, у Китаї кількість дисплеїв має більше значення, ніж потужність або динаміка.

Як розповів директор з розвитку Euro NCAP Метью Ейвері в інтерв’ю Times, у майбутньому, щоб отримати найвищий рейтинг, компаніям доведеться залишити фізичні органи управління як мінімум «аварійці», поворотникам, клаксону, склоочиснику лобового скла та виклику екстрених служб. В інших випадках виробники будуть вільні робити, що їм заманеться, проте вимоги можуть і посилити. У будь-якому разі зараз навіть немає розуміння, як саме відбуватиметься оцінка. Однак Ейвері запевняє, що новий протокол обов’язково запровадять — компанії про нього знають і повністю підтримують.

Про те, що більшість автовласників, як і раніше, віддають перевагу фізичним кнопкам сенсорним екранам, говорять і останні дослідження. Критика з боку покупців звучить все частіше, і це навіть змусило Volkswagen відмовитися від тач-панелей на кермах, оскільки тактильні відчуття виявилися важливішими за інноваційні технології. Першим традиційні кнопки повернули оновленому Golf, проте тепер, зважаючи на нові вимоги Euro NCAP, звичних «крутилок» і перемикачів може стати ще більше.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025