У холодну пору року ефективність роботи акумулятора електромобілів знижується, що призводить до зменшення запасу ходу. Експерти вказали на найпоширеніші несправності цих автомобілів за низьких температур.
Експерт зазначив, що через необхідність обігріву салону автомобіль витрачає більше енергії і може долати менші дистанції. Експерт застеріг від впливу реагентів на дорогах, які можуть негативно впливати на електричну систему та кузов автомобіля. Він також вказав на ризик здуття та займання акумулятора через температурні перепади.
Окрім унікальних для електромобілів проблем, існують і спільні з машинами на бензині чи дизелі неполадки, включаючи замерзання замків, ручок дверей, склопідйомників , а також зниження заряду стандартного акумулятора, що забезпечує живлення бортової електроенергії.
Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…
Кібервантажівка — це щонайменше спірний автомобіль. Але більшість фанатів Tesla, здається, прийняли його з ентузіазмом.…
Новий Renault 5 збирає рекордну кількість попередніх замовлень, незважаючи на відсутність оголошених цін та дати…
Німецький кросовер BMW X3 2025 зараз проходить етап дорожніх випробувань. Його вже неодноразово помічали під…
У гамі компанії Renault та її суббренду Dacia версія Stepway завжди була призначена для того,…
На початку квітня цього року в Мережу випливли плани концерну Stellantis, що володіє брендом Fiat,…
Leave a Comment