Керівництво Mercedes-Benz затвердило нову стратегію. За даними Motor1, вона передбачає нарощування продажів шляхом зміщення фокусу на менш маржинальні доступні автомобілі.
Днями німецький автовиробник провів у США зустріч з місцевими автодилерами. Mercedes-Benz ознайомив їх із новою стратегією продажів. Примітно, що вона суперечить колишнім планам компанії, які передбачали фокусування на найдорожчих моделях.
Раніше німецька компанія планувала посилити свою присутність у преміальних сегментах за допомогою автомобілів G-Class, SL, S-Class, Maybach та AMG. У великій кількості продати такі машини за короткий термін неможливо.
Керівництво Mercedes-Benz вирішило змістити акцент на дешевші автомобілі. У 2024 році компанія розраховує продати на північноамериканському авторинку понад 300 тис. машин. Місцевим автодилерам нова стратегія припала до смаку, оскільки дешеві автомобілі продавати набагато легше.
За інформацією західних ЗМІ, наступного року японські автовиробники планують представити нові "гарячі" хетчбеки з турбомоторами…
Бійці Збройних сил України тепер використовують у боях проти російських окупантів новітній український повнорозмірний безпілотний…
Бюджетна лінійка SUV-моделей Honda, розроблена для ринків, що розвиваються, незабаром поповниться новою моделлю. Поряд із…
Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…
Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…
Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…
Leave a Comment