Керівництво Mercedes-Benz затвердило нову стратегію. За даними Motor1, вона передбачає нарощування продажів шляхом зміщення фокусу на менш маржинальні доступні автомобілі.
Днями німецький автовиробник провів у США зустріч з місцевими автодилерами. Mercedes-Benz ознайомив їх із новою стратегією продажів. Примітно, що вона суперечить колишнім планам компанії, які передбачали фокусування на найдорожчих моделях.
Раніше німецька компанія планувала посилити свою присутність у преміальних сегментах за допомогою автомобілів G-Class, SL, S-Class, Maybach та AMG. У великій кількості продати такі машини за короткий термін неможливо.
Керівництво Mercedes-Benz вирішило змістити акцент на дешевші автомобілі. У 2024 році компанія розраховує продати на північноамериканському авторинку понад 300 тис. машин. Місцевим автодилерам нова стратегія припала до смаку, оскільки дешеві автомобілі продавати набагато легше.
Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…
Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Leave a Comment