Керівництво Mercedes-Benz затвердило нову стратегію. За даними Motor1, вона передбачає нарощування продажів шляхом зміщення фокусу на менш маржинальні доступні автомобілі.
Днями німецький автовиробник провів у США зустріч з місцевими автодилерами. Mercedes-Benz ознайомив їх із новою стратегією продажів. Примітно, що вона суперечить колишнім планам компанії, які передбачали фокусування на найдорожчих моделях.
Раніше німецька компанія планувала посилити свою присутність у преміальних сегментах за допомогою автомобілів G-Class, SL, S-Class, Maybach та AMG. У великій кількості продати такі машини за короткий термін неможливо.
Керівництво Mercedes-Benz вирішило змістити акцент на дешевші автомобілі. У 2024 році компанія розраховує продати на північноамериканському авторинку понад 300 тис. машин. Місцевим автодилерам нова стратегія припала до смаку, оскільки дешеві автомобілі продавати набагато легше.
Ford поширив попередження для власників гібридних Kuga PHEV , випущених до рестайлінгу. За даними виробника,…
Сучасні автомобілі поступово перетворюються на комп'ютери на колесах, що є результатом технологічних досягнень у автомобільній…
Піонер сегмента електромобілів Nissan Leaf готується до планової зміни поколінь. Реформений акумуляторний автомобіль, що приносить…
Коли йдеться про вибір моторної оливи, більшість водіїв шукає не просто надійний продукт, а розумний…
Цього року Audi анонсувала 10 нових гібридних автомобілів з модулем, що підключається. І вона має…
На 2025 рік Porsche відмовилася від механічної коробки передач для моделей 911 Carrera S ,…
Leave a Comment