Керівництво Mercedes-Benz затвердило нову стратегію. За даними Motor1, вона передбачає нарощування продажів шляхом зміщення фокусу на менш маржинальні доступні автомобілі.
Днями німецький автовиробник провів у США зустріч з місцевими автодилерами. Mercedes-Benz ознайомив їх із новою стратегією продажів. Примітно, що вона суперечить колишнім планам компанії, які передбачали фокусування на найдорожчих моделях.
Раніше німецька компанія планувала посилити свою присутність у преміальних сегментах за допомогою автомобілів G-Class, SL, S-Class, Maybach та AMG. У великій кількості продати такі машини за короткий термін неможливо.
Керівництво Mercedes-Benz вирішило змістити акцент на дешевші автомобілі. У 2024 році компанія розраховує продати на північноамериканському авторинку понад 300 тис. машин. Місцевим автодилерам нова стратегія припала до смаку, оскільки дешеві автомобілі продавати набагато легше.
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Leave a Comment