Керівництво Mercedes-Benz затвердило нову стратегію. За даними Motor1, вона передбачає нарощування продажів шляхом зміщення фокусу на менш маржинальні доступні автомобілі.
Днями німецький автовиробник провів у США зустріч з місцевими автодилерами. Mercedes-Benz ознайомив їх із новою стратегією продажів. Примітно, що вона суперечить колишнім планам компанії, які передбачали фокусування на найдорожчих моделях.
Раніше німецька компанія планувала посилити свою присутність у преміальних сегментах за допомогою автомобілів G-Class, SL, S-Class, Maybach та AMG. У великій кількості продати такі машини за короткий термін неможливо.
Керівництво Mercedes-Benz вирішило змістити акцент на дешевші автомобілі. У 2024 році компанія розраховує продати на північноамериканському авторинку понад 300 тис. машин. Місцевим автодилерам нова стратегія припала до смаку, оскільки дешеві автомобілі продавати набагато легше.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment