Керівництво Mercedes-Benz затвердило нову стратегію. За даними Motor1, вона передбачає нарощування продажів шляхом зміщення фокусу на менш маржинальні доступні автомобілі.
Днями німецький автовиробник провів у США зустріч з місцевими автодилерами. Mercedes-Benz ознайомив їх із новою стратегією продажів. Примітно, що вона суперечить колишнім планам компанії, які передбачали фокусування на найдорожчих моделях.
Раніше німецька компанія планувала посилити свою присутність у преміальних сегментах за допомогою автомобілів G-Class, SL, S-Class, Maybach та AMG. У великій кількості продати такі машини за короткий термін неможливо.
Керівництво Mercedes-Benz вирішило змістити акцент на дешевші автомобілі. У 2024 році компанія розраховує продати на північноамериканському авторинку понад 300 тис. машин. Місцевим автодилерам нова стратегія припала до смаку, оскільки дешеві автомобілі продавати набагато легше.
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Leave a Comment