Новини

Tesla представила оновлене рульове колесо

Tesla представляє оновлену версію свого спірного кермового колеса, яка обіцяє не лише покращену якість та використання більш надійних матеріалів, а й значні зміни у розміщенні кнопки сигналу.

У соцмережах було опубліковано зображення нового керма, на якому видно, що кнопка сигналу тепер розташована в центрі, як і належить. Шви виглядають надійнішими, а в цілому дизайн відповідає високому рівню «преміальності» автомобілів Tesla . За відгуками тих, хто вже встиг оцінити нове кермо, воно спроектоване так, щоб витримувати більш інтенсивне використання.

Це значне поліпшення, враховуючи, що раніше власники скаржилися на передчасне зношування рульового колеса, коли обробка починала відшаровуватися вже після 6440  км пробігу.

Крім того, було перероблено систему активації клаксону. Раніше для цього використовувалася кнопка ємності, яка часто спрацьовувала випадково. Власники Tesla висловлювали пропозиції щодо переміщення кнопки гудку через невдале розміщення. Генеральний директор Ілон Маск визнав цю проблему і заявив, що оновлення програмного забезпечення дозволить активувати сигнал натисканням на правий бік керма. Схоже, що аналогічні зміни були внесені і до традиційного круглого кермового колеса, стандартного для всіх моделей.

Нагадаємо, що кермо тепер пропонується як додаткова опція за 1 000 доларів для Model S  і  Model  X , включаючи версії Plaid .

Tesla вперше анонсувала покращене кермо в липні 2023 року, коли співробітник компанії поділився, що клієнтам слід почекати із заміною своїх дефектних кермів до появи оновленої версії з покращеними матеріалами. Хоча початкові терміни були вказані неправильно, Tesla у результаті представила більш довговічну версію із традиційною кнопкою сигналу.

Поліпшення якості продукції, навіть у дрібницях, є чудовим кроком від  Tesla . Не всі проблеми вирішуються оновленням програмного забезпечення, і найчастіше саме дрібні недоліки можуть відштовхнути споживача від бренду. Рульове колесо – це перше, з чим водій вступає в контакт, увійшовши в машину, і він повинен відображати вартість автомобіля. При ціні 80 000 доларів і більше за Model S  або Model X  кожна деталь у них має бути преміальною. Сподіватимемося, що нові матеріали створять відчуття якості та довговічності, яких очікують від продукції Tesla.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025