Porsche готується до весняного дебюту оновленого електромобіля Taycan

Час читання: 2 хв.
0

Замасковані прототипи оновленої версії електромобіля Porsche Taycan активно тестуються вже більше року, і незабаром автовиробник нарешті представить їх широкому загалу. Очікується, що оновлення, які є частиною середньострокового рестайлінгу першого електромобіля Porsche, будуть представлені навесні. Всі три версії Taycan – седан, універсал Sport Turismo та вседорожній універсал Cross Turismo – будуть представлені одночасно та увійдуть до модельного ряду 2025 року в США. Також найближчим часом з’явиться у продажу електричний компактний кросовер Macan, представлений минулого місяця як модель 2024 року.

Фінальні тести оновленого Taycan проводяться у всьому світі, включаючи район за Полярним колом у Фінляндії, а також у Долині Смерті у Каліфорнії. За словами Porsche, прототипи витримують температури від мінус 41 до плюс 53 градусів за Цельсієм. Прототипи мали не лише підтримувати робочі характеристики в екстремальних умовах, але також випробовувалися системи заряджання та терморегулювання батарей.

На прототипах помітні деякі незначні зміни в стилі, включаючи нові елементи оптики. Фари оснащені останніми матричними світлодіодними технологіями. За твердженням Porsche, новий дизайн забезпечує точніший світловий візерунок і вдвічі більшу яскравість у порівнянні з попередньою моделлю.

Porsche поки не розкрила жодних механічних змін у Taycan, хоча Кевін Гейк, який відповідає за цю лінійку, заявив, що оновлення можна охарактеризувати як “швидше, вище, далі”. Це, ймовірно, означає вищі швидкості на трасі, швидшу зарядку та більший запас ходу на одному заряді. Під час реального тесту у Південній Каліфорнії прототип зміг подолати 585 км на одному заряді. Поточний запас ходу Taycan, за оцінками EPA, становить максимум 400 км.

Оновлений Taycan також отримає нову топову версію, яка, як передбачається, називатиметься Taycan Turbo GT. Ця версія змогла проїхати коло на гоночній трасі Нюрбургрінг у Німеччині за 7:07.55, що на 18 секунд швидше, ніж Tesla Model S Plaid з доступним пакетом Track, і лише на дві секунди повільніше, ніж Rimac Nevera.

Porsche планує представити відео заїзду на Нюрбургрингу в середині березня, що, можливо, співпаде із презентацією оновленого Taycan.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!