Лей Цзюнь оприлюднив новий відеоролик із зимовими випробуваннями седана SU7. У ньому можна побачити, як дві машини у фірмових забарвленнях Olive Green та Gulf Blue проходять повороти по засніженій дорозі в дрифті. До кадру потрапила робота активного спойлера. В іншому ролику демонструються тестові машини у камуфляжі.
За словами глави Xiaomi, з метою покращення якості продукції компанія затвердила одні з найжорсткіших в індустрії стандартів тестування. Інженери витратили багато часу на проектування систем терморегулювання. Випробування SU7 у Хейхе продовжуються.
Xiaomi SU7 комплектується двома силовими установками сукупною потужністю 673 к. с. До 100 км/год автомобіль розганяється за 2,78 сек. Емність потрійного літієвого акумуляторного блоку CATL становить 101 кВт*год. Заявлений запас ходу дорівнює 800 км. Седан з одним двигуном потужністю 299 к. с. розганяється до 100 км/год за 5,28 сек. У ньому встановлений літій-залізно-фосфатний акумуляторний блок Fudi, що має ємність 73,6 кВт * год. Він забезпечує електромобілю запас ходу 668 км.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment