Усього налічується менше трьох десятків учасників, а автомобільні марки серед них можна перерахувати на пальцях. Це два європейські бренди, Renault і Dacia, які входять до одного альянсу, японська Isuzu, американська Lucid, китайські BYD і MG Motor, та Microlino, що випускає електричні мікроавтомобілі.
Також у списку учасників значаться ательє Pininfarina , Автомобільний клуб Швейцарії (ACS), Міжнародна автомобільна федерація (FIA), виробник електричних мотоциклів DAB Motors, GP Motorsport, фірма Totem Automobili , що займається відновленням та ремонтом вінтажних Alfa Romeo та інші. Для порівняння: востаннє автосалон проводився в Женеві у «докоронавірусному» 2019 році, і тоді у виставці брали участь 184 компанії, а кількість гостей заходу перевищила 600 тисяч осіб. Цього року розраховувати на таку відвідуваність уже не доводиться.
У 2020 та 2021 роках виставка не проводилася через пандемію, а у 2023 році Женевський автосалон пройшов не в Швейцарії, а в Катарі, але й туди приїхали далеко не всі світові автовиробники. Натомість були Toyota, Nissan, Kia, Volkswagen, а також китайські Omoda та Jaecoo (належать Сhery).
Motor1.com відзначає загальну тенденцію: багато автовиробників з метою економії коштів відмовляються від участі у міжнародних автосалонах, воліючи проводити власні заходи. Тож у Женевського автосалону практично немає шансів повернути собі колишній розмах, а цього року виставка взагалі може провалитися.
Так чи інакше, 2024 року Женевський автосалон відзначить ювілей — 100 років із моменту проведення першого шоу. Виставка пройде у традиційному форматі з 26 лютого по 3 березня. Квитки вже продаються на офіційному сайті.
Leave a Comment