Hyundai Motor Group знайшла спосіб збільшення запасу ходу електромобілів. Інженери компанії розробили технологію AAS (Active Air Skirt). Вона передбачає установку перед ведучими колесами «повітряних спідниць».
Спідниці автоматично активуються на швидкості понад 80 км/год. У разі зниження швидкості руху автомобіля до 70 км/год вони забираються. Технологія AAS тестувалась фахівцями південнокорейської компанії на Genesis GV60. Коефіцієнт його лобового опору знизився на 0,008. Це означає, що опір зменшився на 2,8%.
Повітряні спідниці дозволяють збільшити притискну силу. Вони ефективні навіть на швидкості понад 200 км/год. Компанія планує впровадити технологію AAS у декілька моделей електрокарів. За словами Сон Хен Чо, який очолює групу розробки мобільних кузовів, насамперед технологія AAS вплине на позашляховики. Завдяки її застосуванню їх аеродинамічні характеристики стануть краще.
Технологія «повітряних спідниць» все ще перебуває у розробці. Hyundai вирішила запатентувати її не лише у Південній Кореї, а й у США.
Зростання кількості крадіжок корейських автомобілів витіснило пікапи, які довгий час були найпоширенішою метою американських викрадачів.…
Honda Motor Co. заявила про намір значно наростити інвестиції у дослідження та розробки у поточному…
Минулого місяця ми згадували, що автомобіль IM L6 пройшов випробування на ухилення від зіткнення з…
Компанія Ford показала перший знімок гоночного Ranger Raptor для Дакара. У 2024 році заводська команда…
На заводі Toyota в Кентуккі, який є найбільш довго працюючим автовиробничим центром Toyota у США…
Volkswagen анонсує випуск оновленої версії Tiguan 2025 року , що є найбільш просунутим і енергоефективним…
Leave a Comment