Hyundai Motor Group знайшла спосіб збільшення запасу ходу електромобілів. Інженери компанії розробили технологію AAS (Active Air Skirt). Вона передбачає установку перед ведучими колесами «повітряних спідниць».
Спідниці автоматично активуються на швидкості понад 80 км/год. У разі зниження швидкості руху автомобіля до 70 км/год вони забираються. Технологія AAS тестувалась фахівцями південнокорейської компанії на Genesis GV60. Коефіцієнт його лобового опору знизився на 0,008. Це означає, що опір зменшився на 2,8%.
Повітряні спідниці дозволяють збільшити притискну силу. Вони ефективні навіть на швидкості понад 200 км/год. Компанія планує впровадити технологію AAS у декілька моделей електрокарів. За словами Сон Хен Чо, який очолює групу розробки мобільних кузовів, насамперед технологія AAS вплине на позашляховики. Завдяки її застосуванню їх аеродинамічні характеристики стануть краще.
Технологія «повітряних спідниць» все ще перебуває у розробці. Hyundai вирішила запатентувати її не лише у Південній Кореї, а й у США.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment