Hyundai Motor Group знайшла спосіб збільшення запасу ходу електромобілів. Інженери компанії розробили технологію AAS (Active Air Skirt). Вона передбачає установку перед ведучими колесами «повітряних спідниць».
Спідниці автоматично активуються на швидкості понад 80 км/год. У разі зниження швидкості руху автомобіля до 70 км/год вони забираються. Технологія AAS тестувалась фахівцями південнокорейської компанії на Genesis GV60. Коефіцієнт його лобового опору знизився на 0,008. Це означає, що опір зменшився на 2,8%.
Повітряні спідниці дозволяють збільшити притискну силу. Вони ефективні навіть на швидкості понад 200 км/год. Компанія планує впровадити технологію AAS у декілька моделей електрокарів. За словами Сон Хен Чо, який очолює групу розробки мобільних кузовів, насамперед технологія AAS вплине на позашляховики. Завдяки її застосуванню їх аеродинамічні характеристики стануть краще.
Технологія «повітряних спідниць» все ще перебуває у розробці. Hyundai вирішила запатентувати її не лише у Південній Кореї, а й у США.
В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…
З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…
З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…
Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…
Якщо вас зупинила поліція, просто знати свої права – недостатньо. Потрібно вміти тримати себе в…
Tesla в останній момент перед завершенням 2024 року зробила кроки для збільшення продажів, пропонуючи значні…
Leave a Comment