Hyundai Motor Group знайшла спосіб збільшення запасу ходу електромобілів. Інженери компанії розробили технологію AAS (Active Air Skirt). Вона передбачає установку перед ведучими колесами «повітряних спідниць».
Спідниці автоматично активуються на швидкості понад 80 км/год. У разі зниження швидкості руху автомобіля до 70 км/год вони забираються. Технологія AAS тестувалась фахівцями південнокорейської компанії на Genesis GV60. Коефіцієнт його лобового опору знизився на 0,008. Це означає, що опір зменшився на 2,8%.
Повітряні спідниці дозволяють збільшити притискну силу. Вони ефективні навіть на швидкості понад 200 км/год. Компанія планує впровадити технологію AAS у декілька моделей електрокарів. За словами Сон Хен Чо, який очолює групу розробки мобільних кузовів, насамперед технологія AAS вплине на позашляховики. Завдяки її застосуванню їх аеродинамічні характеристики стануть краще.
Технологія «повітряних спідниць» все ще перебуває у розробці. Hyundai вирішила запатентувати її не лише у Південній Кореї, а й у США.
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Після внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" та Положення про її діяльність, поліцейські…
Індикатор Check Engine - це спосіб, яким автомобіль повідомляє водієві, що з машиною щось не…
Коли температура опускається нижче нуля, багато водіїв поспішають поміняти шини та перевірити акумулятор, часто забуваючи…
Компанія Audi представила в Європі нову версію гібридного кросовера Q3 e-hybrid. Модель третього покоління отримала…
Leave a Comment