Hyundai Motor Group знайшла спосіб збільшення запасу ходу електромобілів. Інженери компанії розробили технологію AAS (Active Air Skirt). Вона передбачає установку перед ведучими колесами «повітряних спідниць».
Спідниці автоматично активуються на швидкості понад 80 км/год. У разі зниження швидкості руху автомобіля до 70 км/год вони забираються. Технологія AAS тестувалась фахівцями південнокорейської компанії на Genesis GV60. Коефіцієнт його лобового опору знизився на 0,008. Це означає, що опір зменшився на 2,8%.
Повітряні спідниці дозволяють збільшити притискну силу. Вони ефективні навіть на швидкості понад 200 км/год. Компанія планує впровадити технологію AAS у декілька моделей електрокарів. За словами Сон Хен Чо, який очолює групу розробки мобільних кузовів, насамперед технологія AAS вплине на позашляховики. Завдяки її застосуванню їх аеродинамічні характеристики стануть краще.
Технологія «повітряних спідниць» все ще перебуває у розробці. Hyundai вирішила запатентувати її не лише у Південній Кореї, а й у США.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment