Два японські автовиробники співпрацюватимуть над майбутньою системою, щоб значно знизити витрати. Автомобільні системи включатимуть не тільки операційну систему для інформаційно-розважального комплексу та дисплеїв водія, але й електронний блок управління та джгути проводів. Nikkei Asia пише, що акумуляторні електромобілі, випущені Mazda з 2027 року, матимуть внутрішньоавтомобільні системи, які на 90% ідентичні тим, які можна знайти у моделях Toyota.
Розробка програмного забезпечення – дороге підприємство. Насправді деякі автовиробники та постачальники автозапчастин витрачають до 2 мільярдів доларів на рік на розробку програмного забезпечення. Mazda вважає, що працюючи з Toyota, вона заощадить сотні мільйонів доларів щорічно і зможе знизити витрати на розробку на 70-80%.
Очікується, що автомобільні системи та ОС для мультимедіа відіграватимуть більш важливу роль у майбутньому, ніж будь-коли в минулому. Нові та покращені системи дозволять автовиробникам продавати контент власникам і навіть включати нові функції в автомобілі, такі як покращені технології допомоги водієві.
Toyota та Mazda співпрацюють уже кілька років, а у 2015 році об’єднали зусилля для обміну технологіями силових агрегатів. Їхнє партнерство зміцнилося останніми роками настільки, що нинішня Mazda2 є не чим іншим, як ребрендинговою версією Toyota Yaris.
Більшість водіїв переконані, що поломки їхнього автомобіля трапляються через "погані дороги", "поганий бензин" або "невдалу…
Навіть новий автомобіль не застрахований від появи корозії. Кузов сяє, фарба рівна, всі деталі на…
Німецький автоконцерн готує нове покоління BMW 3 серії одразу в двох варіантах, і нещодавно ми…
Польський гонщик Міко Марчик, чемпіон Європи з ралі 2025 року, встановив унікальний рекорд, проїхавши 2831…
Незабаром Audi планує випустити свій новий флагманський кросовер Q9, який вже проходить активні випробування на…
Перед поїздкою двигун автомобіля обов'язково варто прогріти, і на це є вагомі причини. Як пояснює…
Leave a Comment