Два японські автовиробники співпрацюватимуть над майбутньою системою, щоб значно знизити витрати. Автомобільні системи включатимуть не тільки операційну систему для інформаційно-розважального комплексу та дисплеїв водія, але й електронний блок управління та джгути проводів. Nikkei Asia пише, що акумуляторні електромобілі, випущені Mazda з 2027 року, матимуть внутрішньоавтомобільні системи, які на 90% ідентичні тим, які можна знайти у моделях Toyota.
Розробка програмного забезпечення – дороге підприємство. Насправді деякі автовиробники та постачальники автозапчастин витрачають до 2 мільярдів доларів на рік на розробку програмного забезпечення. Mazda вважає, що працюючи з Toyota, вона заощадить сотні мільйонів доларів щорічно і зможе знизити витрати на розробку на 70-80%.
Очікується, що автомобільні системи та ОС для мультимедіа відіграватимуть більш важливу роль у майбутньому, ніж будь-коли в минулому. Нові та покращені системи дозволять автовиробникам продавати контент власникам і навіть включати нові функції в автомобілі, такі як покращені технології допомоги водієві.
Toyota та Mazda співпрацюють уже кілька років, а у 2015 році об’єднали зусилля для обміну технологіями силових агрегатів. Їхнє партнерство зміцнилося останніми роками настільки, що нинішня Mazda2 є не чим іншим, як ребрендинговою версією Toyota Yaris.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment