Два японські автовиробники співпрацюватимуть над майбутньою системою, щоб значно знизити витрати. Автомобільні системи включатимуть не тільки операційну систему для інформаційно-розважального комплексу та дисплеїв водія, але й електронний блок управління та джгути проводів. Nikkei Asia пише, що акумуляторні електромобілі, випущені Mazda з 2027 року, матимуть внутрішньоавтомобільні системи, які на 90% ідентичні тим, які можна знайти у моделях Toyota.
Розробка програмного забезпечення – дороге підприємство. Насправді деякі автовиробники та постачальники автозапчастин витрачають до 2 мільярдів доларів на рік на розробку програмного забезпечення. Mazda вважає, що працюючи з Toyota, вона заощадить сотні мільйонів доларів щорічно і зможе знизити витрати на розробку на 70-80%.
Очікується, що автомобільні системи та ОС для мультимедіа відіграватимуть більш важливу роль у майбутньому, ніж будь-коли в минулому. Нові та покращені системи дозволять автовиробникам продавати контент власникам і навіть включати нові функції в автомобілі, такі як покращені технології допомоги водієві.
Toyota та Mazda співпрацюють уже кілька років, а у 2015 році об’єднали зусилля для обміну технологіями силових агрегатів. Їхнє партнерство зміцнилося останніми роками настільки, що нинішня Mazda2 є не чим іншим, як ребрендинговою версією Toyota Yaris.
Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…
Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…
Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…
В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…
Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…
У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…
Leave a Comment