Два японські автовиробники співпрацюватимуть над майбутньою системою, щоб значно знизити витрати. Автомобільні системи включатимуть не тільки операційну систему для інформаційно-розважального комплексу та дисплеїв водія, але й електронний блок управління та джгути проводів. Nikkei Asia пише, що акумуляторні електромобілі, випущені Mazda з 2027 року, матимуть внутрішньоавтомобільні системи, які на 90% ідентичні тим, які можна знайти у моделях Toyota.
Розробка програмного забезпечення – дороге підприємство. Насправді деякі автовиробники та постачальники автозапчастин витрачають до 2 мільярдів доларів на рік на розробку програмного забезпечення. Mazda вважає, що працюючи з Toyota, вона заощадить сотні мільйонів доларів щорічно і зможе знизити витрати на розробку на 70-80%.
Очікується, що автомобільні системи та ОС для мультимедіа відіграватимуть більш важливу роль у майбутньому, ніж будь-коли в минулому. Нові та покращені системи дозволять автовиробникам продавати контент власникам і навіть включати нові функції в автомобілі, такі як покращені технології допомоги водієві.
Toyota та Mazda співпрацюють уже кілька років, а у 2015 році об’єднали зусилля для обміну технологіями силових агрегатів. Їхнє партнерство зміцнилося останніми роками настільки, що нинішня Mazda2 є не чим іншим, як ребрендинговою версією Toyota Yaris.
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Leave a Comment