Компанія Toyota представила нове покоління позашляховика Land Cruiser Prado, що одержало індекс 250, у серпні цього року. Позашляховик став сучаснішим, технологічнішим і красивішим за свого попередника, але, як з’ясувалося нещодавно, його салон міг виглядати зовсім інакше.
Дослідницький центр дизайну CALTY опублікував зображення інтер’єру нового Land Cruiser 250, який не дійшов до серійного варіанта моделі.
На них показано внутрішнє оздоблення «250-го» з багатофункціональним кермовим колесом, що має фізичні елементи управління всередині, а також аналогову панель приладів з різними датчиками і металевою пластиною, що надає салону позашляховика стиль мілітарі.
По центру передньої панелі дизайнери пропонували розташувати сенсорний мультимедійний екран, під якими знаходилися б два вентиляційні отвори та червоний перемикач з невідомим призначенням.
Ще нижче було виділено блок фізичних кнопок, призначених для управління системою клімат-контролю, а також два підсклянники та селектор трансмісії у вигляді рукоятки. Але головною “фішкою” інтер’єру моделі стало б навіть не все це, а концепція потрійного екрану, розташованого прямо над торпедо.
Монітор зліва повинен був показувати швидкість і відображати «картинку» з обох боків машини, по центру являти собою цифрове дзеркало заднього виду, а екран переднього пасажира – стати багатофункціональним дисплеєм.
Крім того, концепція салону Land Cruiser 250 від «CALTY» виділялася міцними дверними картами з вертикальними поручнями, підлокітниками та органами управління електричними склопідйомниками, а також дзеркалами заднього виду.
Але реалізувати такий цікавий задум у Toyota не наважилися. Керівництво компанії зупинилося на успішнішому з погляду комерційної складової варіанті (на фото вище), який відрізнявся від концепції, запропонованої дизайнерами, як небо та земля.
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Leave a Comment