Електромобілі дорожчі, ніж їхні паливні еквіваленти, частково тому, що виробничі витрати на них вищі. Автовиробники іноді намагаються трохи зменшити цю різницю, жертвуючи нормою прибутку, але цього поки що недостатньо, щоб вивести ціни на той самий рівень. За словами Audi , дещо розчаровує те, наскільки повільно падають витрати на електромобілі.
У розмові з німецькою газетою Handelsblatt генеральний директор Audi Гернот Делльнер, який обійняв посаду на початку цього року, заявив, що паритет витрат «займає більше часу, ніж очікувалося».
«Спочатку ми очікували цього (однаковий прибуток від електромобілів та автомобілів на паливі: ред.) до середини цього десятиліття. У світлі поточних подій це, ймовірно, буде відкладено», – заявив керівник бренду.
Ймовірно, Делльнер має на увазі вартість сировини. Audi сподівається переламати ситуацію, заощадивши на цьому за рахунок менших та/або ефективніших батарей, не жертвуючи при цьому запасом ходу електромобілів.
Невеликий електричний паркетник Kia EV3, представлений минулого травня у Кореї, готовий до виходу на європейський…
У сильні морози водії мимоволі роблять помилки, які негативно позначаються на технічному стані автомобіля. Експерти…
20 тисяч доларів або біля 800 тисяч гривень далеко не ті гроші, на які можна…
Hyundai в черговий раз "засвітив" найпродуктивнішу версію свого електричного седана Ioniq 6 з літерою "N"…
Кожен водій хоч раз у житті замислювався про можливість використання гальма стоянки, або як його…
Нещодавно компанія Porsche приступила до оновлення своєї культової модельної лінійки 911, але важливіше за неї…
Leave a Comment