Електромобілі дорожчі, ніж їхні паливні еквіваленти, частково тому, що виробничі витрати на них вищі. Автовиробники іноді намагаються трохи зменшити цю різницю, жертвуючи нормою прибутку, але цього поки що недостатньо, щоб вивести ціни на той самий рівень. За словами Audi , дещо розчаровує те, наскільки повільно падають витрати на електромобілі.
У розмові з німецькою газетою Handelsblatt генеральний директор Audi Гернот Делльнер, який обійняв посаду на початку цього року, заявив, що паритет витрат «займає більше часу, ніж очікувалося».
«Спочатку ми очікували цього (однаковий прибуток від електромобілів та автомобілів на паливі: ред.) до середини цього десятиліття. У світлі поточних подій це, ймовірно, буде відкладено», – заявив керівник бренду.
Ймовірно, Делльнер має на увазі вартість сировини. Audi сподівається переламати ситуацію, заощадивши на цьому за рахунок менших та/або ефективніших батарей, не жертвуючи при цьому запасом ходу електромобілів.
Якщо виявлено, що транспортний засіб був заправлений неякісним паливом, дуже важливо діяти негайно, адже це…
Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…
Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…
Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…
Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Leave a Comment