Електромобілі дорожчі, ніж їхні паливні еквіваленти, частково тому, що виробничі витрати на них вищі. Автовиробники іноді намагаються трохи зменшити цю різницю, жертвуючи нормою прибутку, але цього поки що недостатньо, щоб вивести ціни на той самий рівень. За словами Audi , дещо розчаровує те, наскільки повільно падають витрати на електромобілі.
У розмові з німецькою газетою Handelsblatt генеральний директор Audi Гернот Делльнер, який обійняв посаду на початку цього року, заявив, що паритет витрат «займає більше часу, ніж очікувалося».
«Спочатку ми очікували цього (однаковий прибуток від електромобілів та автомобілів на паливі: ред.) до середини цього десятиліття. У світлі поточних подій це, ймовірно, буде відкладено», – заявив керівник бренду.
Ймовірно, Делльнер має на увазі вартість сировини. Audi сподівається переламати ситуацію, заощадивши на цьому за рахунок менших та/або ефективніших батарей, не жертвуючи при цьому запасом ходу електромобілів.
В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…
Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…
Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…
Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…
У житті водія трапляються ситуації, коли світлофор не працює або показує одночасно кілька сигналів, створюючи…
Opel готує світову прем'єру концептуальної моделі Corsa GSE Vision Gran Turismo 2025, яку представлять на…
Leave a Comment