Електромобілі дорожчі, ніж їхні паливні еквіваленти, частково тому, що виробничі витрати на них вищі. Автовиробники іноді намагаються трохи зменшити цю різницю, жертвуючи нормою прибутку, але цього поки що недостатньо, щоб вивести ціни на той самий рівень. За словами Audi , дещо розчаровує те, наскільки повільно падають витрати на електромобілі.
У розмові з німецькою газетою Handelsblatt генеральний директор Audi Гернот Делльнер, який обійняв посаду на початку цього року, заявив, що паритет витрат «займає більше часу, ніж очікувалося».
«Спочатку ми очікували цього (однаковий прибуток від електромобілів та автомобілів на паливі: ред.) до середини цього десятиліття. У світлі поточних подій це, ймовірно, буде відкладено», – заявив керівник бренду.
Ймовірно, Делльнер має на увазі вартість сировини. Audi сподівається переламати ситуацію, заощадивши на цьому за рахунок менших та/або ефективніших батарей, не жертвуючи при цьому запасом ходу електромобілів.
В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Leave a Comment