Електромобілі дорожчі, ніж їхні паливні еквіваленти, частково тому, що виробничі витрати на них вищі. Автовиробники іноді намагаються трохи зменшити цю різницю, жертвуючи нормою прибутку, але цього поки що недостатньо, щоб вивести ціни на той самий рівень. За словами Audi , дещо розчаровує те, наскільки повільно падають витрати на електромобілі.
У розмові з німецькою газетою Handelsblatt генеральний директор Audi Гернот Делльнер, який обійняв посаду на початку цього року, заявив, що паритет витрат «займає більше часу, ніж очікувалося».
«Спочатку ми очікували цього (однаковий прибуток від електромобілів та автомобілів на паливі: ред.) до середини цього десятиліття. У світлі поточних подій це, ймовірно, буде відкладено», – заявив керівник бренду.
Ймовірно, Делльнер має на увазі вартість сировини. Audi сподівається переламати ситуацію, заощадивши на цьому за рахунок менших та/або ефективніших батарей, не жертвуючи при цьому запасом ходу електромобілів.
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…
Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…
Leave a Comment