Новини

Новий електромобіль Volkswagen виявився не дуже затребуваним у Китаї

Volkswagen ID.7 Vizzion був запущений 15 грудня у Китаї за ціною від 237 700 юанів (30 600 євро). Незважаючи на те, що ціна майже вдвічі менша, ніж у електричного седана в Європі, він отримав лише 300 замовлень, згідно з звітом CarFans.

ID.7 був представлений у квітні на Шанхайському автосалоні, внаслідок чого всі потенційні клієнти добре знали ціни та ціни ID.7. Попередні знання призвели до мінімальної кількості відвідувань дилерських центрів після розкриття цін у Китаї та початку попередніх продажів у листопаді.

Китайське агентство дослідження споживчої поведінки CarFans спеціалізується на публікації 72-годинних досліджень, що розкривають показники продажів конкретних моделей протягом трьох днів після запуску. Звіт ID.7 показав, що кожен дилерський центр отримав 0-1 замовлень на ID.7 і 300 замовлень загалом у Китаї.

Коефіцієнт конверсії становив 5%, тобто кожен 20-й відвідувач купує автомобіль. 80-90% клієнтів – чоловіки, середній вік – 40 років. ID.7 часто вважається другим автомобілем у сімействі, і 30% покупців приходять від людей, знайомих із альтернативами, такими як Passat.

Згідно зі звітом, висока ціна ID.7 відлякала великий інтерес покупців. Відвідувачі дилерського центру також висловили задоволення просторим салоном, але невдоволення необхідністю доплачувати такі функції, як підігрів сидінь.

Volkswagen має два спільні підприємства з державними автовиробниками, які виробляють серії ID в Китаї: VW-FAW та VW-SAIC. Автомобілі з кожного заводу мають різні назви, і Volkswagen дозволяє двом спільним підприємствам конкурувати один з одним, щоб досягти більшого продажу. Так, наприклад, ID.4 та ID.6 виробництва заводу FAW називаються ID.4 X та ID.6 X, а моделі, виготовлені на заводі SAIC, називаються ID.4 CROZZ та ID.6 CROZZ.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Фотошпигуни показали оновлений BMW X1 із дизайном у стилі Neue Klasse

BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…

05.09.2025

Honda прагне перевершити Volvo та стати найнадійнішим брендом у світі

Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…

05.09.2025

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025