Головна Новини Новий електромобіль Volkswagen виявився не дуже затребуваним у Китаї

Новий електромобіль Volkswagen виявився не дуже затребуваним у Китаї

0
106

Volkswagen ID.7 Vizzion був запущений 15 грудня у Китаї за ціною від 237 700 юанів (30 600 євро). Незважаючи на те, що ціна майже вдвічі менша, ніж у електричного седана в Європі, він отримав лише 300 замовлень, згідно з звітом CarFans.

ID.7 був представлений у квітні на Шанхайському автосалоні, внаслідок чого всі потенційні клієнти добре знали ціни та ціни ID.7. Попередні знання призвели до мінімальної кількості відвідувань дилерських центрів після розкриття цін у Китаї та початку попередніх продажів у листопаді.

Китайське агентство дослідження споживчої поведінки CarFans спеціалізується на публікації 72-годинних досліджень, що розкривають показники продажів конкретних моделей протягом трьох днів після запуску. Звіт ID.7 показав, що кожен дилерський центр отримав 0-1 замовлень на ID.7 і 300 замовлень загалом у Китаї.

Коефіцієнт конверсії становив 5%, тобто кожен 20-й відвідувач купує автомобіль. 80-90% клієнтів – чоловіки, середній вік – 40 років. ID.7 часто вважається другим автомобілем у сімействі, і 30% покупців приходять від людей, знайомих із альтернативами, такими як Passat.

Згідно зі звітом, висока ціна ID.7 відлякала великий інтерес покупців. Відвідувачі дилерського центру також висловили задоволення просторим салоном, але невдоволення необхідністю доплачувати такі функції, як підігрів сидінь.

Volkswagen має два спільні підприємства з державними автовиробниками, які виробляють серії ID в Китаї: VW-FAW та VW-SAIC. Автомобілі з кожного заводу мають різні назви, і Volkswagen дозволяє двом спільним підприємствам конкурувати один з одним, щоб досягти більшого продажу. Так, наприклад, ID.4 та ID.6 виробництва заводу FAW називаються ID.4 X та ID.6 X, а моделі, виготовлені на заводі SAIC, називаються ID.4 CROZZ та ID.6 CROZZ.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!


Дякуємо!

Тепер редактори знають.