Електромобілі стають екологічно чистими після пробігу 90 тисяч кілометрів: дослідження

0
187

кілометрів, водночас протягом середньостатистичного життєвого циклу вони «навантажують» природу помітно менше автомобілів з силовими установками інших типів. Такого висновку дійшли аналітики німецької інженерної асоціації VDI Gesellschaft Fahrzeug.

Дослідники, які вивчили вивчався вплив на довкілля автомобілів компактного класу – таких як Volkswagen ID.3, Ford Focus, Toyota Corolla Hybrid та Renault Megane, стверджують, що електромобілі починають свій життєвий цикл, вже маючи відчутний «вуглецевий слід». Це пов`язано з ресурсоємністю їхнього виробництва — особливо компонентів, які стосуються силової електроніці. Саме тому викиди в середньому компенсуються лише тоді, коли електромобіль проїде майже половину свого життєвого циклу, який, за розрахунками аналітиків, становить 200 тисяч кілометрів. Водночас, якщо для вироблення електроенергії, на якій пересувається електромобіль, використовується викопне пальне, цей діапазон може збільшитися до 160 тисяч кілометрів.

Після завершення повного життєвого циклу електромобіль стає більш екологічним, ніж інші види транспорту. Якщо загальний обсяг шкідливих викидів, залишених електромобілем, становить в середньому 24,2 тонн СО2, то для дизельної машини цей показник — 33 тонни, а для бензинової вже 37 тонн. Інженери також підрахували, що екологічність плагін-гібридів близька до показників «чистих» електромобілів і становить 24,8 тонни вуглекислого газу протягом життєвого циклу.

На думку дослідників, автомобільної галузі слід удосконалювати виробництво електромобілів, а також розширювати застосування гібридів та синтетичного пального. Також у VDI відзначили сприятливий вплив електричного громадського транспорту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!