Китайська компанія Contemporary Amperex Intelligence Technology (CATL), яка є одним із найбільших у світі виробників батарей, оголосила про успішне завершення тестів електромобільної архітектури власного розроблення. Як пише видання Car News China, перша побудована на ній модель з’явиться у третьому кварталі 2024 року.
Шасі під назвою CATL Integrated Intelligent Chassis (CIIC) є так званою скейтборд-платформою з інтегрованими електромоторами, блоком акумуляторів, електронікою, підвісками, кермовим управлінням і гальмівною системою. Тестували її в Китаї влітку та взимку з кузовом неназваного седану B-класу. За результатами випробувань CIIC показала запас ходу 1000 кілометрів і середню витрату енергії 10,5 кіловат-години на 100 кілометрів шляху. Водночас в зимових умовах при температурі мінус 7 градусів дальність пробігу знижувалася на 30%. З інших характеристик відома лише підтримка швидкого заряджання, що дозволяє за 5 хвилин «заправитися» на 300 кілометрів.
Власне виробництво CIIC CATL анонсувала ще в січні 2023 року. Тоді ж стало відомо, що першим партнером, який використовуватиме цю платформу, стане фірма Hozon Auto, яка випускає електромобілі під маркою Neta. Використання подібних готових рішень теоретично має скоротити витрати та час, що потрібні на розроблення нових моделей. Водночас ставати самостійним автовиробником CATL, судячи з усього, не планує.
Батареї CATL використовують у своїх електромобілі багато брендів, причому далеко не тільки китайські: у списку партнерів значаться BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Tesla. Минулого місяця китайський гігант також уклав угоду про стратегічне співробітництво з концерном Stellantis. Окрім іншого, цієї осені CATL домовився про спільні дослідження та розробки в галузі електромобілів з Jiyue — новим брендом, створеним Geely та Baidu.