Реальний запас ходу майже половини електромобілів не відповідає заявленому – дослідження

Час читання: 2 хв.
0

Випробувачі авторитетного видання Consumer Reports протестували 22 електромобілі із представлених на ринку США на запас ходу в режимі реальної експлуатації. Майже половина з них не змогла проїхати дистанцію, заявлену виробником та американським регулятором – Агентством з охорони довкілля (EPA). Втім знайшлися і електромобілі, які серйозно перевершили заводські характеристики.

Тести проводилися під час руху з постійною швидкістю 70 миль на годину (112 км/год): електромобіль не зупиняли навіть після того, як бортова електроніка сигналізувала про повне розрядження батареї.

Найгірше показав себе пікап Ford F-150 Lightning, який замість заявлених 515 кілометрів зміг проїхати «лише» 434 кілометри. На 63 кілометри не дотягнула до заявлених характеристик Tesla Model S, а Lucid Air розрив між очікуваннями і реальністю становив майже 65 кілометрів.

Реклама

Розбіжності з паспортними даними відзначені також у Audi Q4 E-tron, Genesis GV70, Ioniq 6 та Kia Niro, але у цих випадках вони становили від 25 до 5 кілометрів.

Що ж стосується другої категорії – електромобілі, які проїхали більше за заявлені показники, рекордсменом став Mercedes-Benz EQE 350. На американському ринку для нього заявлений запас ходу 418 кілометрів, насправді він подолав 534 кілометри.

Відзначилися також седан та кросовер Mercedеs-Benz EQS, Rivian R1T, VW ID.4 та BMW i4 та iX. Останній кросовер зміг проїхати близько 50 кілометрів навіть після того, як бортова електроніка сигналізувала про вичерпання енергозапасу.

Видання направить результати своїх досліджень до регулюючого відомства з проханням модернізувати випробувальний цикл, яким встановлюється запас ходу для електромобілів. У США діють більш жорсткі стандарти, ніж у Європі чи Китаї, але прийняті вони досить давно, і експерти видання вважають, що настав час модернізації.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!