У 2014 році Хансйорг фон Геммінген-Хорнберг придбав Tesla Model S з пробігом 30 000 км, і за майже десять років володіння він збільшив свідчення одометра майже до 2 млн кілометрів. За цей час Хорнберг замінив 13 електродвигунів і на даний момент використовує четвертий акумулятор, оскільки попередній зазнав деградації і не міг забезпечувати більше 260 км. пробігу на одній зарядці.
Власник Tesla дотримується певних принципів забезпечення довговічності свого автомобіля. Він ніколи не перевищує швидкість більше 100 км/год і заряджає акумулятор від 15% до 70%. Хорнберг вважає, що ці прості правила є ключем до довговічності його електрокара.
Незважаючи на значні досягнення Tesla Model S, Хорнберг порівнює його з Volvo P1800 1966 року випуску, який пройшов 5,23 млн км з лише двома ремонтами двигуна. Тим не менш, результат Model S все одно є вражаючим, наголошуючи на надійності автомобілів цієї марки. Хорнберг також володіє оригінальним Tesla Roadster з пробігом 735 000 км, що підкреслює стабільність та надійність техніки Tesla.
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…
View Comments
13 двигунів змінив... І ви ще щось кажете про надійність))) просто смішно.
153000 км на двигун... "надійність" вражає )
13 движков. Это более одного за год. Жесть.