Початок поставок комерційних електропікапів Tesla Cybertruck показав два недоліки довгоочікуваного автомобіля в очах покупців та інвесторів, крім спірного дизайну: високу ціну, яка перевищила обіцяний у 2019 році рівень у півтора рази, а також обмежений запас ходу порівняно з тими ж обіцянками чотирьох.
Початок продажів серійного електромобіля Tesla Cybertruck цього тижня був досить умовним – його отримали лише десять клієнтів із тих, хто оформив попереднє замовлення у листопаді 2019 року.
Саме по собі довге очікування поставки може стати проблемою для інвесторів Tesla, оскільки очевидно, що ця модель не зможе вплинути на виручку компанії ще дуже довгий час. Аналітики Bernstein зокрема чекають, що Tesla поставить не більше 250 пікапів до кінця цього року, а наступного року тираж не перевищить 75 000 екземплярів. Ілон Маск на квартальній звітній конференції восени заявив, що наступного року компанія розраховує випустити не більше 125 000 пікапів, а в 2025 році це число може подвоїтися до 250 000 автомобілів.
Аналітики Morgan Stanley вважають, що у 2025 році Tesla отримуватиме від продажів Cybertruck не більше 5% від загальної виручки, а рентабельність моделі залишиться нульовою. Багато залежатиме і від цінової політики компанії, адже зараз заявлена вартість Cybertruck відлякує багатьох потенційних покупців, а тому деякі експерти очікують, що Tesla незабаром буде змушена знизити ціну під тиском конкурентів, які випускають більш доступні електричні пікапи.
Представники Morgan Stanley також припускають, що в другій половині десятиліття Tesla доведеться виводити на ринок кросовери і пікапи традиційнішої конструкції, інакше їй не вдасться закріпитися в цьому сегменті ринку за допомогою одного лише Cybertruck.
Експерти HSBC також не вірять, що виторг від продажів Cybertruck зможе сильно вплинути на добробут компанії до 2025 року включно, але вважають, що головне завдання цієї моделі – привернути увагу покупців до інших продуктів бренду. Фахівці Wedbush Securities поділяють аналогічну думку. Найближчими роками, додають аналітики Bernstein, головною проблемою для Tesla стане її модельний ряд, що старіє, який не охоплює сегмент масового ринку, а доступніша пропозиція від компанії з’явиться не раніше кінця 2025 року.
Співзасновник Reddit Алексіс Оганян був серед перших десяти покупців Tesla Cybertruck, і у своєму огляді відзначив плавність ходу, порівнянну з Tesla Model X, а також відсутність відчуття громіздкості при керуванні пікапом. Новий власник Cybertruck додав до позитивних емоцій відчуття, що він стане «найкрутішим татом», забираючи свою дитину зі школи на цьому авто.
Акції Tesla відреагували на вихід Cybertruck на ринок зниженням до 2% у моменті, але до закриття торгів відіграли частину втрат, обмеживши їх приблизно половиною відсотка. У будь-якому випадку, ця подія не стала каталізатором зростання котирувань, що говорить про суперечливий характер як самої моделі, так і обставин її появи на ринку.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment