Новини

Чи впровадять в Україні стандарт Євро-7 для автомобілів

Share

Переговори та дискусії щодо стандарту Євро 7 тривають. Окрім зменшення допустимого вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах, відомо, що буде розширено сферу вимог до випробувань транспортних засобів, щоб максимально наблизити їх до реальних умов водіння (на відміну від лабораторних умов).

Новий стандарт регулюватиме допустимі викиди твердих частинок з гальмівних механізмів та мікропластику з шин. Стандарти також стосуватимуться автомобільних акумуляторів з точки зору мінімального терміну служби. Іншими словами, вперше екологічні стандарти поширюються і на електромобілі. Загалом пропонується подвоїти (порівняно з Євро-6) термін експлуатації, протягом якого транспортний засіб повинен відповідати вимогам без суттєвих відхилень, з максимальним пробігом 200 000 км або 10 років експлуатації, залежно від того, що настане раніше.

Що стосується українського автомобільного ринку, то вантажні автомобілі, автобуси та нові транспортні засоби при першій реєстрації повинні відповідати стандарту Євро 5 або вище. Для вживаних транспортних засобів достатньо Євро 2. Наступна зміна цих вимог відбудеться в законі від 1 січня 2025 року, коли буде запроваджено екологічний стандарт Євро 6 для транспортних засобів, які наразі відповідають мінімальним вимогам Євро 5.

Дискусії щодо Євро 7 все ще тривають, але малоймовірно, що ці вимоги будуть включені в українське законодавство. Але в будь-якому випадку, якщо Євро-6 буде введено в Європейському Союзі, це вплине на український ринок. І ринок дистрибуції також буде зачеплений. Наскільки нові стандарти в кінцевому підсумку вплинуть на ціни на автомобілі, можна буде спрогнозувати лише після того, як будуть завершені всі узгодження, опубліковані остаточні тексти всіх документів і зроблені заяви автовиробників з цього приводу. Проте вже зараз зрозуміло, що підвищення складності конструкції завжди призводило до зростання цін, і це, ймовірно, станеться і з новим стандартом Євро-7.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025