Новини

Чи впровадять в Україні стандарт Євро-7 для автомобілів

Share

Переговори та дискусії щодо стандарту Євро 7 тривають. Окрім зменшення допустимого вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах, відомо, що буде розширено сферу вимог до випробувань транспортних засобів, щоб максимально наблизити їх до реальних умов водіння (на відміну від лабораторних умов).

Новий стандарт регулюватиме допустимі викиди твердих частинок з гальмівних механізмів та мікропластику з шин. Стандарти також стосуватимуться автомобільних акумуляторів з точки зору мінімального терміну служби. Іншими словами, вперше екологічні стандарти поширюються і на електромобілі. Загалом пропонується подвоїти (порівняно з Євро-6) термін експлуатації, протягом якого транспортний засіб повинен відповідати вимогам без суттєвих відхилень, з максимальним пробігом 200 000 км або 10 років експлуатації, залежно від того, що настане раніше.

Що стосується українського автомобільного ринку, то вантажні автомобілі, автобуси та нові транспортні засоби при першій реєстрації повинні відповідати стандарту Євро 5 або вище. Для вживаних транспортних засобів достатньо Євро 2. Наступна зміна цих вимог відбудеться в законі від 1 січня 2025 року, коли буде запроваджено екологічний стандарт Євро 6 для транспортних засобів, які наразі відповідають мінімальним вимогам Євро 5.

Дискусії щодо Євро 7 все ще тривають, але малоймовірно, що ці вимоги будуть включені в українське законодавство. Але в будь-якому випадку, якщо Євро-6 буде введено в Європейському Союзі, це вплине на український ринок. І ринок дистрибуції також буде зачеплений. Наскільки нові стандарти в кінцевому підсумку вплинуть на ціни на автомобілі, можна буде спрогнозувати лише після того, як будуть завершені всі узгодження, опубліковані остаточні тексти всіх документів і зроблені заяви автовиробників з цього приводу. Проте вже зараз зрозуміло, що підвищення складності конструкції завжди призводило до зростання цін, і це, ймовірно, станеться і з новим стандартом Євро-7.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Mercedes-AMG GLC отримає 580 сил і розумний повний привід

Німці з AMG тестують електричну версію Mercedes-AMG GLC 2027 — майбутній флагман серед електрокросоверів бренду.…

24.03.2025

Зимова гума влітку: можливі штрафи та правила для водіїв

В Україні багато водіїв цікавляться, чи можуть оштрафувати за їзду на зимовій гумі влітку або…

24.03.2025

Нове покоління Audi Q7 сфотографували під час тестів

Знаковий для компанії Audi кросовер Q7 з'явився у 2005 році. Машина виявилася товарним зразком прототипу…

24.03.2025

Kia Sportage наступного покоління буде виключно електричним

Кросовер Sportage є найпопулярнішим кросовером у лінійці корейського автовиробника Kia. Його актуальне, п'яте покоління, дебютувало…

24.03.2025

Ціни на електромобілі з пробігом падають рекордними темпами

За даними дослідження iSeeCars.com, середня ціна на вживані електромобілі знизилась на 15,1% порівняно з минулим…

24.03.2025

Експерт пояснив, чи варто підписувати штрафну постанову відразу на місці

Під час фіксації порушення ПДР інспектор складає постанову про штраф і часто запитує водія: «Чи…

24.03.2025