Минуло більше двох місяців з того часу, як новий Mini Countryman зламав усі стереотипи електричною трансмісією. Незабаром за ним пішов високопродуктивний JCW, і тепер настала черга моделі Countryman S, яка поставляється зі значно кращими характеристиками, повним стандартним приводом і більшою потужністю, ніж раніше.
Як і попередня модель, останній Countryman S оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом. Він виробляє 241 л.с. та 295 Нм крутного моменту та оснащений новою 48-вольтовою м’якою гібридною системою. У той час як моделі для США мають під капотом пристойні 241 к.с., моделі, що продаються в інших регіонах, обходяться лише 215 к.с. та 360 Нм. В той час, як старий Countryman S був доступний з переднім або повним приводом, остання модель у стандартній комплектації передає потужність на всі чотири колеса.
Останній Countryman — найбільший Mini за всю історію, але бренд, що належить BMW, щосили намагався зберегти відчуття компактності. Передній міст має стійки McPherson, а задній багатоважільний, завдяки чому автомобіль точно проходить повороти. Покупці можуть додатково вибрати адаптивне шасі з частотно-селективними амортизаторами та підвіску на 0,6 дюйми нижче.
Незважаючи на великі габарити, Countryman S дуже аеродинамічний автомобіль із коефіцієнтом лобового опору 0,26 – рекорд у сегменті, за словами виробника. Це також сприяє зменшенню витрати палива.
Збільшення розмірів призвело до збільшення пасажирського та вантажного простору. Усередині Countryman S ALL4 поєднує текстиль і матеріали преміум-класу, а скляний дах пропускає в салон природне світло. «Міні-режими» дозволяють клієнтам створювати атмосферу автомобіля за допомогою персоналізованих налаштувань та звуків. 9,4-дюймовий сенсорний екран управляє кількома функціями та використовує нову операційну систему.
Новий Countryman S надійде до дилерів у США у травні 2024 року за ціною 38 900 доларів (3,43 млн рублів, згідно з актуальним курсом). Виробництво планується розпочати у березні 2024 року.
На автосалоні в Гуанчжоу Audi показала свою нову модель A5L, і це не те, що…
Як на мене, залишати машину без нагляду під час прогріву – це така собі ідея.…
Автоексперти, формуючи рейтинг автомобілів, розглядають сукупність факторів, до яких входить клас, бренд виробника, вік ТЗ,…
Довгий і складний період зимової експлуатації автомобіля викликає безліч питань у водіїв, які продовжують обмінюватися…
Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з'явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники.…
Після сезонної зміни шин автолюбителі запитують: як правильно зберігати літню гуму? Багато хто вважає за…
Leave a Comment