Нещодавнє дослідження аналітичного агентства iSeeCars в США показало цікаву закономірність: електрокари втрачають у ціні набагато швидше за звичайні автомобілі з ДВС і гібридів. Експерти пояснюють це вищими витратами обслуговування електроприводу.
За даними агентства, за 5 років експлуатації вартість електромобіля на вторинному ринку знижується в середньому на 49,1%. Для порівняння, машини із двигуном внутрішнього згоряння мають показник близько 38%. Таким чином, різниця становить понад 10 процентних пунктів. Основна причина – необхідність дорогої заміни акумуляторних батарей. Наприклад, новий акумулятор для Tesla Model S коштуватиме приблизно $20-22 тис. залежно від ємності та заводу-виробника. Це критично впливає на залишкову вартість електрокара після 5 років експлуатації.
У той же час у міру вдосконалення технологій ситуація може вирівнятися. Наприклад, Toyota активно впроваджує на своїх електромобілях перспективні твердотільні акумулятори, які відрізняються підвищеним ресурсом та меншою вартістю. Їх використання дозволить знизити темпи знецінення електрокарів на вторинному ринку.
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Leave a Comment