Categories: Новини

Україна може відмовитись від автофіксації порушень на дорогах: названа причина

Share

Для введення автоматичної фото- та відеофіксації порушень правил дорожнього руху необхідно понад 1,1 мільярда гривень. Про це йдеться в звіті Рахункової палати від 11 червня за результатами аудиту Національної поліції, який проводили з 7 грудня 2017 по 1 березня 2018 року.

Зазначається, що одним  із  пріоритетних  напрямів  діяльності  Нацполіції  є гарантування  безпеки  дорожнього  руху (зменшення  кількості  ДТП, травматизму та летальних випадків,  створення  універсального  високомобільного  підрозділу,  який  об’єднає функції патрульної поліції та дорожньо-патрульної служби).

Виконанню цих завдань мало сприяти запровадження системи фіксації адміністративних правопорушень в автоматичному режимі. Однак така система досі не впроваджена.

У звіті вказано, що причина – “недостатність  коштів  для  встановлення  та функціонування  відповідного  обладнання  та  відсутність  нормативних актів, які б визначали технічні вимоги до системи фіксації, порядок обліку дорожньо-транспортних пригод тощо”.

За  розрахунками,  проведеними  фахівцями  МВС  і  Національної  поліції, потреба  в  коштах  на  створення  та  введення  в  експлуатацію  інформаційно-телекомунікаційної системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху та програмного забезпечення до неї становить  317,7 млн грн.

Зазначається, що для обстежень комплексної  системи  захисту  інформації  об’єктів  та  програмного  забезпечення  цієї системи необхідно –  29,3 млн грн.

На придбання та введення в експлуатацію відповідного комп’ютерного, мережевого  та  телекомунікаційного  обладнання,  а  також  мобільних  комплексів автофіксації і транспортних засобів для їх розміщення потрібні 118,7 млн грн.

Для придбання та введення в експлуатацію стаціонарних та пересувних комплексів автофіксації порушень правил дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування державного значення – 643,0 млн грн.

Джерело: Економічна правда

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025