Categories: Новини

Україна може відмовитись від автофіксації порушень на дорогах: названа причина

Для введення автоматичної фото- та відеофіксації порушень правил дорожнього руху необхідно понад 1,1 мільярда гривень. Про це йдеться в звіті Рахункової палати від 11 червня за результатами аудиту Національної поліції, який проводили з 7 грудня 2017 по 1 березня 2018 року.

Зазначається, що одним  із  пріоритетних  напрямів  діяльності  Нацполіції  є гарантування  безпеки  дорожнього  руху (зменшення  кількості  ДТП, травматизму та летальних випадків,  створення  універсального  високомобільного  підрозділу,  який  об’єднає функції патрульної поліції та дорожньо-патрульної служби).

Виконанню цих завдань мало сприяти запровадження системи фіксації адміністративних правопорушень в автоматичному режимі. Однак така система досі не впроваджена.

У звіті вказано, що причина – “недостатність  коштів  для  встановлення  та функціонування  відповідного  обладнання  та  відсутність  нормативних актів, які б визначали технічні вимоги до системи фіксації, порядок обліку дорожньо-транспортних пригод тощо”.

За  розрахунками,  проведеними  фахівцями  МВС  і  Національної  поліції, потреба  в  коштах  на  створення  та  введення  в  експлуатацію  інформаційно-телекомунікаційної системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху та програмного забезпечення до неї становить  317,7 млн грн.

Зазначається, що для обстежень комплексної  системи  захисту  інформації  об’єктів  та  програмного  забезпечення  цієї системи необхідно –  29,3 млн грн.

На придбання та введення в експлуатацію відповідного комп’ютерного, мережевого  та  телекомунікаційного  обладнання,  а  також  мобільних  комплексів автофіксації і транспортних засобів для їх розміщення потрібні 118,7 млн грн.

Для придбання та введення в експлуатацію стаціонарних та пересувних комплексів автофіксації порушень правил дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування державного значення – 643,0 млн грн.

Джерело: Економічна правда

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

KIA представила друге покоління кросовера Seltos (ФОТО)

KIA офіційно представила друге покоління компактного кросовера Seltos. Модель стала більша - її розміри наблизилися…

11.12.2025

В автосервісі пояснили, чому масло в двигуні стало швидко чорніти

Моторне масло в двигуні виконує багато важливих функцій: змащує деталі, охолоджує їх, захищає від зношування…

11.12.2025

Скільки часу потрібно для прогріву двигуна: поради для безпечної експлуатації авто

Багато водіїв звикли залишати двигун працювати на холостому ходу зранку, щоб його прогріти, але інженер-двигуніст…

11.12.2025

Як може виглядати шосте покоління Kia Sportage: рендери та прогноз змін

П'яте покоління Kia Sportage, яке дебютувало у 2021 році, відзначилося помітними змінами у зовнішності та…

11.12.2025

Перетин суцільної смуги в Україні: коли можна втратити права і який штраф загрожує

Деякі водії в Україні вважають, що перетин суцільної смуги та виїзд на смугу зустрічного руху…

11.12.2025

McLaren показала дилерам перший п’ятимісний гібридний кросовер

Минулого тижня стало відомо, що McLaren вперше показала своїм дилерам проект п'ятимісного гібридного кросовера. Це…

11.12.2025