Categories: Новини

Україна може відмовитись від автофіксації порушень на дорогах: названа причина

Для введення автоматичної фото- та відеофіксації порушень правил дорожнього руху необхідно понад 1,1 мільярда гривень. Про це йдеться в звіті Рахункової палати від 11 червня за результатами аудиту Національної поліції, який проводили з 7 грудня 2017 по 1 березня 2018 року.

Зазначається, що одним  із  пріоритетних  напрямів  діяльності  Нацполіції  є гарантування  безпеки  дорожнього  руху (зменшення  кількості  ДТП, травматизму та летальних випадків,  створення  універсального  високомобільного  підрозділу,  який  об’єднає функції патрульної поліції та дорожньо-патрульної служби).

Виконанню цих завдань мало сприяти запровадження системи фіксації адміністративних правопорушень в автоматичному режимі. Однак така система досі не впроваджена.

У звіті вказано, що причина – “недостатність  коштів  для  встановлення  та функціонування  відповідного  обладнання  та  відсутність  нормативних актів, які б визначали технічні вимоги до системи фіксації, порядок обліку дорожньо-транспортних пригод тощо”.

За  розрахунками,  проведеними  фахівцями  МВС  і  Національної  поліції, потреба  в  коштах  на  створення  та  введення  в  експлуатацію  інформаційно-телекомунікаційної системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху та програмного забезпечення до неї становить  317,7 млн грн.

Зазначається, що для обстежень комплексної  системи  захисту  інформації  об’єктів  та  програмного  забезпечення  цієї системи необхідно –  29,3 млн грн.

На придбання та введення в експлуатацію відповідного комп’ютерного, мережевого  та  телекомунікаційного  обладнання,  а  також  мобільних  комплексів автофіксації і транспортних засобів для їх розміщення потрібні 118,7 млн грн.

Для придбання та введення в експлуатацію стаціонарних та пересувних комплексів автофіксації порушень правил дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування державного значення – 643,0 млн грн.

Джерело: Економічна правда

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як уникнути поломок восени: поради експертів для автовласників

Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…

01.09.2025

Експерти поділилися правилами осіннього водіння без аварій

Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…

01.09.2025

Експерт пояснив, у яких випадках варто обрати бензин А-92 замість А-95

Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…

01.09.2025

BMW готує новий електричний хетчбек i1 (ФОТО)

Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…

01.09.2025

Mercedes-AMG готує новий бітурбований V8 під стандарт Euro 7

Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…

31.08.2025

Porsche опублікував офіційний тизер найпотужнішого 911 Turbo S

До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…

31.08.2025