Categories: Новини

Україна може відмовитись від автофіксації порушень на дорогах: названа причина

Для введення автоматичної фото- та відеофіксації порушень правил дорожнього руху необхідно понад 1,1 мільярда гривень. Про це йдеться в звіті Рахункової палати від 11 червня за результатами аудиту Національної поліції, який проводили з 7 грудня 2017 по 1 березня 2018 року.

Зазначається, що одним  із  пріоритетних  напрямів  діяльності  Нацполіції  є гарантування  безпеки  дорожнього  руху (зменшення  кількості  ДТП, травматизму та летальних випадків,  створення  універсального  високомобільного  підрозділу,  який  об’єднає функції патрульної поліції та дорожньо-патрульної служби).

Виконанню цих завдань мало сприяти запровадження системи фіксації адміністративних правопорушень в автоматичному режимі. Однак така система досі не впроваджена.

У звіті вказано, що причина – “недостатність  коштів  для  встановлення  та функціонування  відповідного  обладнання  та  відсутність  нормативних актів, які б визначали технічні вимоги до системи фіксації, порядок обліку дорожньо-транспортних пригод тощо”.

За  розрахунками,  проведеними  фахівцями  МВС  і  Національної  поліції, потреба  в  коштах  на  створення  та  введення  в  експлуатацію  інформаційно-телекомунікаційної системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху та програмного забезпечення до неї становить  317,7 млн грн.

Зазначається, що для обстежень комплексної  системи  захисту  інформації  об’єктів  та  програмного  забезпечення  цієї системи необхідно –  29,3 млн грн.

На придбання та введення в експлуатацію відповідного комп’ютерного, мережевого  та  телекомунікаційного  обладнання,  а  також  мобільних  комплексів автофіксації і транспортних засобів для їх розміщення потрібні 118,7 млн грн.

Для придбання та введення в експлуатацію стаціонарних та пересувних комплексів автофіксації порушень правил дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування державного значення – 643,0 млн грн.

Джерело: Економічна правда

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати автомобіль до тривалого простою: поради експерта

Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…

17.11.2025

Водіїв попередили про обов’язкову заміну шин у листопаді

У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…

17.11.2025

Перші рендери нового Kia Sorento показали сучасний і брутальний дизайн

Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…

17.11.2025

Розкрито найпоширеніші проблеми Nissan Murano

Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…

17.11.2025

Топ-5 причин, чому не варто обирати білий автомобіль

На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…

17.11.2025

Новий Toyota Fortuner на платформі Hilux: що відомо про оновлення

Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…

17.11.2025