Результати нового дослідження “100 найдорожчих брендів у світі” були представлені агентством Interbrand , і в цьому списку значиться відразу 15 автомобільних компаній.
Хороші результати показала марка Toyota, яка посіла шосте місце у загальному рейтингу та впевнено лідирує серед конкурентів. Оцінна вартість компанії склала 64,504 млрд доларів, що означає приріст 8% порівняно з попереднім роком. На наступному місці йде Mercedes, який досяг вартості у 61,414 млрд доларів (+9% до попереднього року), що забезпечило йому сьому позицію у загальному рейтингу та друге місце в автосегменті. BMW займає одинадцятий і третій рядок із капіталізацією бренду в 51,157 млрд доларів.
Tesla наблизилася до трійки лідерів, посівши четверте місце (12-те в загальному рейтингу) із вартістю 49,937 млрд доларів, що означає приріст на 4%.
Далі в рейтингу Interbrand йдуть Honda (24,412 млрд), Hyundai (20,412 млрд), Audi (16,352 млрд), Porsche (16,215 млрд), Volkswagen (15,140 млрд), Ford (14,867 млрд), Nissan (12,376 млрд) млрд), та Kia (7,059 млрд).
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Leave a Comment