Результати нового дослідження “100 найдорожчих брендів у світі” були представлені агентством Interbrand , і в цьому списку значиться відразу 15 автомобільних компаній.
Хороші результати показала марка Toyota, яка посіла шосте місце у загальному рейтингу та впевнено лідирує серед конкурентів. Оцінна вартість компанії склала 64,504 млрд доларів, що означає приріст 8% порівняно з попереднім роком. На наступному місці йде Mercedes, який досяг вартості у 61,414 млрд доларів (+9% до попереднього року), що забезпечило йому сьому позицію у загальному рейтингу та друге місце в автосегменті. BMW займає одинадцятий і третій рядок із капіталізацією бренду в 51,157 млрд доларів.
Tesla наблизилася до трійки лідерів, посівши четверте місце (12-те в загальному рейтингу) із вартістю 49,937 млрд доларів, що означає приріст на 4%.
Далі в рейтингу Interbrand йдуть Honda (24,412 млрд), Hyundai (20,412 млрд), Audi (16,352 млрд), Porsche (16,215 млрд), Volkswagen (15,140 млрд), Ford (14,867 млрд), Nissan (12,376 млрд) млрд), та Kia (7,059 млрд).
Hyundai офіційно підтвердила роботу над новим електричним кросовером під назвою IONIQ 2 2027. Новинка стане…
Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class у нинішньому поколінні дебютував ще у 2020 році й уже подолав…
Часто буває, що машину доводиться залишати надовго - наприклад, через відпустку, відрядження чи холодну зиму.…
На українських дорогах часто можна побачити, як водії моргають фарами, щоб попередити інших про патруль,…
Використання комп'ютерної діагностики для виявлення несправностей в автомобілі, безумовно, дуже ефективне, проте часто вона недоступна…
Компанія Mitsubishi представила перші фото та подробиці нового кросовера Grandis, який повертається на європейський ринок…
Leave a Comment