Результати нового дослідження “100 найдорожчих брендів у світі” були представлені агентством Interbrand , і в цьому списку значиться відразу 15 автомобільних компаній.
Хороші результати показала марка Toyota, яка посіла шосте місце у загальному рейтингу та впевнено лідирує серед конкурентів. Оцінна вартість компанії склала 64,504 млрд доларів, що означає приріст 8% порівняно з попереднім роком. На наступному місці йде Mercedes, який досяг вартості у 61,414 млрд доларів (+9% до попереднього року), що забезпечило йому сьому позицію у загальному рейтингу та друге місце в автосегменті. BMW займає одинадцятий і третій рядок із капіталізацією бренду в 51,157 млрд доларів.
Tesla наблизилася до трійки лідерів, посівши четверте місце (12-те в загальному рейтингу) із вартістю 49,937 млрд доларів, що означає приріст на 4%.
Далі в рейтингу Interbrand йдуть Honda (24,412 млрд), Hyundai (20,412 млрд), Audi (16,352 млрд), Porsche (16,215 млрд), Volkswagen (15,140 млрд), Ford (14,867 млрд), Nissan (12,376 млрд) млрд), та Kia (7,059 млрд).
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment