Результати нового дослідження “100 найдорожчих брендів у світі” були представлені агентством Interbrand , і в цьому списку значиться відразу 15 автомобільних компаній.
Хороші результати показала марка Toyota, яка посіла шосте місце у загальному рейтингу та впевнено лідирує серед конкурентів. Оцінна вартість компанії склала 64,504 млрд доларів, що означає приріст 8% порівняно з попереднім роком. На наступному місці йде Mercedes, який досяг вартості у 61,414 млрд доларів (+9% до попереднього року), що забезпечило йому сьому позицію у загальному рейтингу та друге місце в автосегменті. BMW займає одинадцятий і третій рядок із капіталізацією бренду в 51,157 млрд доларів.
Tesla наблизилася до трійки лідерів, посівши четверте місце (12-те в загальному рейтингу) із вартістю 49,937 млрд доларів, що означає приріст на 4%.
Далі в рейтингу Interbrand йдуть Honda (24,412 млрд), Hyundai (20,412 млрд), Audi (16,352 млрд), Porsche (16,215 млрд), Volkswagen (15,140 млрд), Ford (14,867 млрд), Nissan (12,376 млрд) млрд), та Kia (7,059 млрд).
Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…
У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…
Після кількох місяців чуток у Nissan фактично підтвердили наміри повернути на ринок рамний позашляховик, який…
Багато водіїв переконані, що знають про свої машини все, однак навіть досвідчені автолюбителі часто не…
Багато водіїв замислюються, чи дозволено в денний час користуватися протитуманними фарами замість ближнього світла, якщо…
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Leave a Comment