Результати нового дослідження “100 найдорожчих брендів у світі” були представлені агентством Interbrand , і в цьому списку значиться відразу 15 автомобільних компаній.
Хороші результати показала марка Toyota, яка посіла шосте місце у загальному рейтингу та впевнено лідирує серед конкурентів. Оцінна вартість компанії склала 64,504 млрд доларів, що означає приріст 8% порівняно з попереднім роком. На наступному місці йде Mercedes, який досяг вартості у 61,414 млрд доларів (+9% до попереднього року), що забезпечило йому сьому позицію у загальному рейтингу та друге місце в автосегменті. BMW займає одинадцятий і третій рядок із капіталізацією бренду в 51,157 млрд доларів.
Tesla наблизилася до трійки лідерів, посівши четверте місце (12-те в загальному рейтингу) із вартістю 49,937 млрд доларів, що означає приріст на 4%.
Далі в рейтингу Interbrand йдуть Honda (24,412 млрд), Hyundai (20,412 млрд), Audi (16,352 млрд), Porsche (16,215 млрд), Volkswagen (15,140 млрд), Ford (14,867 млрд), Nissan (12,376 млрд) млрд), та Kia (7,059 млрд).
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Leave a Comment