Результати нового дослідження “100 найдорожчих брендів у світі” були представлені агентством Interbrand , і в цьому списку значиться відразу 15 автомобільних компаній.
Хороші результати показала марка Toyota, яка посіла шосте місце у загальному рейтингу та впевнено лідирує серед конкурентів. Оцінна вартість компанії склала 64,504 млрд доларів, що означає приріст 8% порівняно з попереднім роком. На наступному місці йде Mercedes, який досяг вартості у 61,414 млрд доларів (+9% до попереднього року), що забезпечило йому сьому позицію у загальному рейтингу та друге місце в автосегменті. BMW займає одинадцятий і третій рядок із капіталізацією бренду в 51,157 млрд доларів.
Tesla наблизилася до трійки лідерів, посівши четверте місце (12-те в загальному рейтингу) із вартістю 49,937 млрд доларів, що означає приріст на 4%.
Далі в рейтингу Interbrand йдуть Honda (24,412 млрд), Hyundai (20,412 млрд), Audi (16,352 млрд), Porsche (16,215 млрд), Volkswagen (15,140 млрд), Ford (14,867 млрд), Nissan (12,376 млрд) млрд), та Kia (7,059 млрд).
Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…
Безпідставна зупинка автомобіля поліцією є порушенням прав водія і втручанням у його свободу пересування. Закон…
Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…
У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…
Volkswagen Group Australia оголосила відкликання 1482 автомобілів Tiguan 2024–2025 років випуску. Причина — збій у…
Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…
Leave a Comment