Згідно з українськими правилами дорожнього руху, всі, хто пересувається на автомобілі, повинні використовувати ремінь безпеки. Так, йдеться як про водія, так і про пасажирів. Водночас, багато українців досі не пристібаються в машинах, наводячи на користь цього різні аргументи.
Використання ременя безпеки значно знижує ризик загибелі водія при аваріях: у 2,3 раза при фронтальному зіткненні, у 1,8 раза при бічному ударі та у 5 разів у разі перевороту автомобіля. При цьому за невикористання ременя безпеки в Україні передбачено штраф за КУпАП у розмірі 510 гривень. Однак, чи варто ризикувати своїм життям заради такої суми?
Щоб закликати до свідомості громадян, у Патрульній поліції вирішили розповісти про 10 найпопулярніших міфів про ремені безпеки в Україні та розвіяти їх.
Непристебнутий водій при фронтальному зіткненні може отримати серйозні травми та загинути у 9 із 10 випадків.
Сучасні ремені легко знімаються. Найбільшу небезпеку становить удар, що передує пожежі або зануренню у воду.
Статистика показує, що 75% випадків загибелі водіїв трапляються в межах 40 кілометрів від будинку.
Навіть при зіткненні зі швидкістю 30 км/год, сила, що діє на малюка вагою 7 кг, становить 135 кг. Утримати таку вагу неможливо.
Постійне використання ременя допомагає звикнути до нього. Непристебнутій людині буде незручно, що є нагадуванням про його важливість.
Це місце здається безпечним, але пасажир на задньому сидінні без ременя ризикує бути викинутим з авто та травмувати інших пасажирів чи водія. У 75% випадків викидання з автомобілів люди гинуть.
Шанс на виживання при попаданні поза салоном під час ДТП становить 1 із 100. Чи готові ви ризикувати своїм життям? Основна небезпека – удар об частину автомобіля.
Подушка при розгортанні рухається зі швидкістю 300 км/год, що дорівнює удару великовагового боксера. Ремінь запобігає зіткненню з подушкою. Подушки розроблялися до роботи разом із ременями, а чи не замість них.
Ремінь може спричинити опіки або зламати ключицю та травмувати шийний відділ хребта, але ці травми менші від тих, що можуть статися без ременя.
Це небезпечно не тільки для них, а й водія. Загиблий пасажир заднього сидіння може завдати шкоди водієві. Інциденти з переворотом машини теж не рідкість.
На перший погляд здається, що відчинити дверцята авто - дрібниця. Але в Європі це вважають…
Німецька компанія Opel готується представити нове покоління компактних моделей Astra 2026 та Astra Sports Tourer.…
Коли Dacia Jogger вперше протестували на Euro NCAP, він отримав лише одну зірку, бо виробник…
В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…
Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
Leave a Comment