Новини

Найпопулярніші міфи про ремінь безпеки в Україні – ТОП-10

Згідно з українськими правилами дорожнього руху, всі, хто пересувається на автомобілі, повинні використовувати ремінь безпеки. Так, йдеться як про водія, так і про пасажирів. Водночас, багато українців досі не пристібаються в машинах, наводячи на користь цього різні аргументи.

Використання ременя безпеки значно знижує ризик загибелі водія при аваріях: у 2,3 раза при фронтальному зіткненні, у 1,8 раза при бічному ударі та у 5 разів у разі перевороту автомобіля. При цьому за невикористання ременя безпеки в Україні передбачено штраф за КУпАП у розмірі 510 гривень. Однак, чи варто ризикувати своїм життям заради такої суми?

Щоб закликати до свідомості громадян, у Патрульній поліції вирішили розповісти про 10 найпопулярніших міфів про ремені безпеки в Україні та розвіяти їх.

  • Міф № 1. При низькій швидкості можна обійтися без ременя безпеки.

Непристебнутий водій при фронтальному зіткненні може отримати серйозні травми та загинути у 9 із 10 випадків.

  • Міф № 2. Ремінь заважає залишити автомобіль, що горить або тоне.

Сучасні ремені легко знімаються. Найбільшу небезпеку становить удар, що передує пожежі або зануренню у воду.

  • Міф №3. На короткі відстані ремінь безпеки не потрібен.

Статистика показує, що 75% випадків загибелі водіїв трапляються в межах 40 кілометрів від будинку.

  • Міф №4. Прив’язаний дорослий зможе утримати дитину на руках.

Навіть при зіткненні зі швидкістю 30 км/год, сила, що діє на малюка вагою 7 кг, становить 135 кг. Утримати таку вагу неможливо.

  • Міф №5. Використання ременя незручно.

Постійне використання ременя допомагає звикнути до нього. Непристебнутій людині буде незручно, що є нагадуванням про його важливість.

  • Міф № 6. Найбезпечніше місце в автомобілі – за водієм.

Це місце здається безпечним, але пасажир на задньому сидінні без ременя ризикує бути викинутим з авто та травмувати інших пасажирів чи водія. У 75% випадків викидання з автомобілів люди гинуть.

  • Міф № 7. Краще бути викинутим із автомобіля у разі аварії.

Шанс на виживання при попаданні поза салоном під час ДТП становить 1 із 100. Чи готові ви ризикувати своїм життям? Основна небезпека – удар об частину автомобіля.

  • Міф №8. За наявності подушок безпеки ремені не потрібні.

Подушка при розгортанні рухається зі швидкістю 300 км/год, що дорівнює удару великовагового боксера. Ремінь запобігає зіткненню з подушкою. Подушки розроблялися до роботи разом із ременями, а чи не замість них.

  • Міф № 9. Ремінь безпеки може спричинити травми.

Ремінь може спричинити опіки або зламати ключицю та травмувати шийний відділ хребта, але ці травми менші від тих, що можуть статися без ременя.

  • Міф №10. Пасажирам на задньому сидінні не обов’язково пристібатися.

Це небезпечно не тільки для них, а й водія. Загиблий пасажир заднього сидіння може завдати шкоди водієві. Інциденти з переворотом машини теж не рідкість.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому в ЄС вчать відкривати дверцята авто дальньою рукою

На перший погляд здається, що відчинити дверцята авто - дрібниця. Але в Європі це вважають…

26.11.2025

Opel готує нове покоління Astra 2026 та Astra Sports Tourer

Німецька компанія Opel готується представити нове покоління компактних моделей Astra 2026 та Astra Sports Tourer.…

26.11.2025

Dacia Jogger отримала одну зірку Euro NCAP, але залишилася привабливою для сімей

Коли Dacia Jogger вперше протестували на Euro NCAP, він отримав лише одну зірку, бо виробник…

26.11.2025

Як не потрапити на шахраїв при покупці шин онлайн

В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…

26.11.2025

Toyota оновила Corolla перед виходом нового покоління у 2026 році

Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…

26.11.2025

Ford готує дешевші електрокари завдяки інноваційним методам виробництва

Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…

26.11.2025