Categories: Новини

По дизельних автомобілях завдали ще одного удару

Share

Євро 6 – не панацея.

Згідно з новим дослідженням некомерційної організації International Council on Clean Transportation, чий головний офіс розташовується в Берліні, навіть автомобілі з дизельними двигунами стандарту Євро-6 часто не відповідають вимогам по екології в Європі.

База даних Real Urban Emissions Initiative (True) опублікувала рейтинги, що відображають викиди оксидів азоту (NOx) в реальному часі. Оцінка автомобілів за рівнем викиду шкідливих речовин дається за допомогою колірної схеми «зелений / жовтий / червоний (добре / середньо / погано).

Рейтинги складено на підставі перевірки 4 850 автомобілів різних брендів, що мали дизельні двигуни, починаючи від стандарту Євро-3 і закінчуючи Євро-6.

Нас здивувало, що всі автомобілі з дизелями стандарту Євро-3, Євро-4 і Євро-5 отримали погані оцінки за рівень викидів шкідливих речовин. Таку ж оцінку отримали і більшість дизельних автомобілів стандарту Євро-6. А ось всі автомобілі з бензиновими моторами Євро-6 отримали хорошу або середню оцінку.

Також в цьому дослідженні йдеться, що чотири автовиробника (Suzuki, Subaru, Fiat Chrysler Automobiles, і Renault-Nissan) які випускають автомобілі з дизелями, чий рівень викидів шкідливих речовин в 12 разів більше граничного рівня стандарту Євро-6.

Всі дизельні автомобілі стандарту Євро-5 показали рівень викидів NOx принаймні в 2 рази більше, ніж дозволено європейським законодавством. У найгіршій моделі цей показник перевищено в 18 разів.

Деякі автовиробники вже почали відмовлятися від продажу на Старому Континенті машин з дизельними двигунами. Продажі автомобілів з дизелями постійно знижуються з середини 2015 року, коли з’ясувалося, що Volkswagen фальсифікував рівень викидів шкідливих речовин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У сервісному центрі розповіли, коли насправді потрібно міняти моторне масло

Більшість автовиробників рекомендують змінювати моторне масло кожні 10–15 тисяч кілометрів пробігу. Однак досвідчені водії радять…

04.04.2025

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025

Volkswagen може відмовитись ще від однієї компанії

Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…

03.04.2025

Як змінився штраф за недотримання дистанції в Україні у 2025 році

В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…

03.04.2025

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025

Навіщо автовласники додають спирт у паливний бак навесні

Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…

03.04.2025