Останнім часом в Україні спостерігається зростання попиту на пальне з октановим числом 98 і вище. Цьому передувало збільшення кількості автомобілів класу люкс, наприклад, з січня по вересень цього року було імпортовано 20,7 000 тонн високооктанового пального. Цей обсяг становить 2% від загального ринку бензину. Попит на високоякісне пальне цього року зріс на 20%.
До повномасштабного вторгнення 67% високооктанового пального імпортувалося з Мозирського НПЗ у Білорусі, а решта 33% – з нафтопереробного заводу Mazeikyu Nafta у Литві.
У 2023 році мережа UPG стала основним імпортером високооктанового пального. На неї припало 70% (14 000 тонн) пального, на другому місці – WOG (1,75 000 тонн), Socar (1,3 000 тонн), Grand Petrol (0,8 000 тонн) і KLO (0,7 000 тонн).
Експерти відзначають, що зростанню попиту на високооктанове пальне передує збільшення кількості автомобілів класу люкс, яких, за даними AUTO-Consulting, у 2023 році було вдвічі більше, ніж у 2022 році, і на 37,8% більше, ніж у 2021 році.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment