Останнім часом в Україні спостерігається зростання попиту на пальне з октановим числом 98 і вище. Цьому передувало збільшення кількості автомобілів класу люкс, наприклад, з січня по вересень цього року було імпортовано 20,7 000 тонн високооктанового пального. Цей обсяг становить 2% від загального ринку бензину. Попит на високоякісне пальне цього року зріс на 20%.
До повномасштабного вторгнення 67% високооктанового пального імпортувалося з Мозирського НПЗ у Білорусі, а решта 33% – з нафтопереробного заводу Mazeikyu Nafta у Литві.
У 2023 році мережа UPG стала основним імпортером високооктанового пального. На неї припало 70% (14 000 тонн) пального, на другому місці – WOG (1,75 000 тонн), Socar (1,3 000 тонн), Grand Petrol (0,8 000 тонн) і KLO (0,7 000 тонн).
Експерти відзначають, що зростанню попиту на високооктанове пальне передує збільшення кількості автомобілів класу люкс, яких, за даними AUTO-Consulting, у 2023 році було вдвічі більше, ніж у 2022 році, і на 37,8% більше, ніж у 2021 році.
Літній сезон традиційно асоціюється з поїздками та відпусткою, проте у 2025 році українці частіше обирають…
Щомісяця до України завозять приблизно 20 000 вживаних автомобілів, переважно з Європи. Серед цих популярних…
Дебют електричної Skoda Octavia 2027 модельного року відбудеться вже досить скоро. Однак, як стало відомо,…
У міру збільшення виробничих потужностей Bentley збільшується ймовірність того, що її клієнти їздитимуть на однакових…
Кросовери сьогодні дуже популярні в Україні, проте їхня ціна часто стає викликом для покупців. Саме…
У Німеччині вартість зарядки електромобілів наразі перевищує ціну бензину та дизельного палива, що може уповільнити…
Leave a Comment