Останнім часом в Україні спостерігається зростання попиту на пальне з октановим числом 98 і вище. Цьому передувало збільшення кількості автомобілів класу люкс, наприклад, з січня по вересень цього року було імпортовано 20,7 000 тонн високооктанового пального. Цей обсяг становить 2% від загального ринку бензину. Попит на високоякісне пальне цього року зріс на 20%.
До повномасштабного вторгнення 67% високооктанового пального імпортувалося з Мозирського НПЗ у Білорусі, а решта 33% – з нафтопереробного заводу Mazeikyu Nafta у Литві.
У 2023 році мережа UPG стала основним імпортером високооктанового пального. На неї припало 70% (14 000 тонн) пального, на другому місці – WOG (1,75 000 тонн), Socar (1,3 000 тонн), Grand Petrol (0,8 000 тонн) і KLO (0,7 000 тонн).
Експерти відзначають, що зростанню попиту на високооктанове пальне передує збільшення кількості автомобілів класу люкс, яких, за даними AUTO-Consulting, у 2023 році було вдвічі більше, ніж у 2022 році, і на 37,8% більше, ніж у 2021 році.
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Leave a Comment