За останній рік імпорт бензину з октановим числом 98 і вище в Україну збільшився завдяки значному зростанню кількості автомобілів класу люкс: у період з січня по вересень 2023 року було імпортовано 20,7 тис. тонн високооктанового пального, що становить 2% від загального ринку бензину. Цікаво, що цей сектор продемонстрував зростання на 20% у порівнянні з минулим роком. Тим не менш, загальний ринок бензину, ймовірно, скоротиться на 10% порівняно з 2021 роком.
До 2022 року 67% високооктанового пального постачалося з Мозирського НПЗ у Білорусі, а решта 33% – з нафтопереробного заводу Mazeikyu Nafta в Литві. До 2023 року поставки диверсифікувалися і стали включати низку типів нафти. Майже вся нафта постачається суходолом через західний кордон, але невелика частка (3%) постачається через південний кордон. Високооктанове паливо транспортується морем до європейських портів, а потім наземним транспортом доставляється в Україну в обхід польського кордону.
Мережа UPG стала найбільшим імпортером високооктанового палива за перші 9 місяців 2023 року, забезпечивши майже 70% імпорту (14 тис. т). За нею слідують WOG (1,75 тис. т), Socar (1,3 тис. т), Grand Petrol (0,8 тис. т) та KLO (0,7 тис. т).
Попит на високооктанове паливо зростає у зв’язку із збільшенням числа елітних автомобілів, що сприятливо позначається на продажах на АЗС. Дані групи AUTO-Consulting підтверджують, що кількість дорогих автомобілів, що обкладаються транспортним податком, збільшилася вдвічі порівняно з 2022 роком та на 37,8% з 2021 року.