Водії в Україні переходять на 98 та 100 бензин – названо причину

Час читання: < 1 хв.
0

За останній рік імпорт бензину з октановим числом 98 і вище в Україну збільшився завдяки значному зростанню кількості автомобілів класу люкс: у період з січня по вересень 2023 року було імпортовано 20,7 тис. тонн високооктанового пального, що становить 2% від загального ринку бензину. Цікаво, що цей сектор продемонстрував зростання на 20% у порівнянні з минулим роком. Тим не менш, загальний ринок бензину, ймовірно, скоротиться на 10% порівняно з 2021 роком.

До 2022 року 67% високооктанового пального постачалося з Мозирського НПЗ у Білорусі, а решта 33% – з нафтопереробного заводу Mazeikyu Nafta в Литві. До 2023 року поставки диверсифікувалися і стали включати низку типів нафти. Майже вся нафта постачається суходолом через західний кордон, але невелика частка (3%) постачається через південний кордон. Високооктанове паливо транспортується морем до європейських портів, а потім наземним транспортом доставляється в Україну в обхід польського кордону.

Мережа UPG стала найбільшим імпортером високооктанового палива за перші 9 місяців 2023 року, забезпечивши майже 70% імпорту (14 тис. т). За нею слідують WOG (1,75 тис. т), Socar (1,3 тис. т), Grand Petrol (0,8 тис. т) та KLO (0,7 тис. т).

Реклама

Попит на високооктанове паливо зростає у зв’язку із збільшенням числа елітних автомобілів, що сприятливо позначається на продажах на АЗС. Дані групи AUTO-Consulting підтверджують, що кількість дорогих автомобілів, що обкладаються транспортним податком, збільшилася вдвічі порівняно з 2022 роком та на 37,8% з 2021 року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!