Новини

Українці можуть втратити тисячі гривень на СТО: як не потрапити до рук шахраїв шиномонтажу

Share

Але саме під час очікування у черзі можна оцінити майстерню та вирішити, чи варто довірити їй своє авто. Водіїв попереджають бути обережними, щоб не стати жертвою обману та неякісної послуги на СТО.

Насамперед автовласникам радять звернути увагу на наявність у майстерні спеціальних інструментів: ключів для демонтажу декоративних ковпаків із маточок та болтів (гайок), гумових простаків для домкрата, упор для коліс, пластикових накладок на лапи монтажного верстата. Варто пам’ятати, що у разі використання працівниками сервісу замість спецінструменту підручних коштів послуга буде неякісною.

Водіям рекомендують подивитися, як шиномонтажники поводяться зі знятими з автомобіля деталями. А також оцінити наскільки правильно механіки затягують болти (гайки) коліс, оскільки зусилля досить точно регламентовано для кожної моделі авто. В ідеалі для цього необхідно використовувати динамометричний ключ. Потрібно пам’ятати, що надмірне зусилля іноді призводить до зриву різьблення та дорогого ремонту.

Не зайве поцікавитися, як балансувальник остаточно закріплює вантажі на диск. В ідеалі вантаж потрібно забивати, коли колесо стоїть на підлозі, але на практиці найчастіше його наживляють на верстаті, а на підлозі тільки остаточно набивають. Забивання грузика “до упору” просто на балансувальному верстаті зіпсує підвіс валу верстата та датчики.

Автовласникам радять придивитися також, які важелі використовують при балансуванні коліс – нові або вже відпрацьовані, зняті з інших коліс.

Часто буває, що у гарячий період працівники СТО працюють безперервно. Відповідно, через природну втому персонал сервісу схильний робити помилки. У такому разі можна поцікавитися, коли людина заступила на зміну або особисто проконтролювала всі маніпуляції майстрів з колесами вашого авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Китайські автомобілі віком 3 роки, від яких варто утриматися

На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…

20.11.2024

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024

Оновлений Kia Seltos 2025 вразив своїм зовнішнім виглядом

Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…

20.11.2024