Новини

Українці можуть втратити тисячі гривень на СТО: як не потрапити до рук шахраїв шиномонтажу

Share

Але саме під час очікування у черзі можна оцінити майстерню та вирішити, чи варто довірити їй своє авто. Водіїв попереджають бути обережними, щоб не стати жертвою обману та неякісної послуги на СТО.

Насамперед автовласникам радять звернути увагу на наявність у майстерні спеціальних інструментів: ключів для демонтажу декоративних ковпаків із маточок та болтів (гайок), гумових простаків для домкрата, упор для коліс, пластикових накладок на лапи монтажного верстата. Варто пам’ятати, що у разі використання працівниками сервісу замість спецінструменту підручних коштів послуга буде неякісною.

Водіям рекомендують подивитися, як шиномонтажники поводяться зі знятими з автомобіля деталями. А також оцінити наскільки правильно механіки затягують болти (гайки) коліс, оскільки зусилля досить точно регламентовано для кожної моделі авто. В ідеалі для цього необхідно використовувати динамометричний ключ. Потрібно пам’ятати, що надмірне зусилля іноді призводить до зриву різьблення та дорогого ремонту.

Не зайве поцікавитися, як балансувальник остаточно закріплює вантажі на диск. В ідеалі вантаж потрібно забивати, коли колесо стоїть на підлозі, але на практиці найчастіше його наживляють на верстаті, а на підлозі тільки остаточно набивають. Забивання грузика “до упору” просто на балансувальному верстаті зіпсує підвіс валу верстата та датчики.

Автовласникам радять придивитися також, які важелі використовують при балансуванні коліс – нові або вже відпрацьовані, зняті з інших коліс.

Часто буває, що у гарячий період працівники СТО працюють безперервно. Відповідно, через природну втому персонал сервісу схильний робити помилки. У такому разі можна поцікавитися, коли людина заступила на зміну або особисто проконтролювала всі маніпуляції майстрів з колесами вашого авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024

Renault показала перші зображення нового покоління Clio

У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…

20.12.2024

Tesla анонсувала запуск виробництва оновленої Model Y

Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…

20.12.2024

Новий Hyundai Palisade отримав унікальну фішку для максимального комфорту (ФОТО)

На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…

20.12.2024