Новини

Українці можуть втратити тисячі гривень на СТО: як не потрапити до рук шахраїв шиномонтажу

Share

Але саме під час очікування у черзі можна оцінити майстерню та вирішити, чи варто довірити їй своє авто. Водіїв попереджають бути обережними, щоб не стати жертвою обману та неякісної послуги на СТО.

Насамперед автовласникам радять звернути увагу на наявність у майстерні спеціальних інструментів: ключів для демонтажу декоративних ковпаків із маточок та болтів (гайок), гумових простаків для домкрата, упор для коліс, пластикових накладок на лапи монтажного верстата. Варто пам’ятати, що у разі використання працівниками сервісу замість спецінструменту підручних коштів послуга буде неякісною.

Водіям рекомендують подивитися, як шиномонтажники поводяться зі знятими з автомобіля деталями. А також оцінити наскільки правильно механіки затягують болти (гайки) коліс, оскільки зусилля досить точно регламентовано для кожної моделі авто. В ідеалі для цього необхідно використовувати динамометричний ключ. Потрібно пам’ятати, що надмірне зусилля іноді призводить до зриву різьблення та дорогого ремонту.

Не зайве поцікавитися, як балансувальник остаточно закріплює вантажі на диск. В ідеалі вантаж потрібно забивати, коли колесо стоїть на підлозі, але на практиці найчастіше його наживляють на верстаті, а на підлозі тільки остаточно набивають. Забивання грузика “до упору” просто на балансувальному верстаті зіпсує підвіс валу верстата та датчики.

Автовласникам радять придивитися також, які важелі використовують при балансуванні коліс – нові або вже відпрацьовані, зняті з інших коліс.

Часто буває, що у гарячий період працівники СТО працюють безперервно. Відповідно, через природну втому персонал сервісу схильний робити помилки. У такому разі можна поцікавитися, коли людина заступила на зміну або особисто проконтролювала всі маніпуляції майстрів з колесами вашого авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Volkswagen з’явиться власний Prius: компанія розповіла подробиці

Volkswagen офіційно підтверджує зміну стратегії – першим серійним повноцінним гібридом марки стане T-Roc другого покоління.…

21.03.2025

Новий Toyota RAV4 показаний у всіх кольорах кузова

До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…

21.03.2025

Водіям нагадали, чим загрожує заправка з неправильного боку

Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…

21.03.2025

П’ять помилок при зберіганні шин, які скорочують їх термін служби

Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…

21.03.2025

Geely анонсувала дебют 10 нових електрифікованих моделей у 2025 році

Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…

21.03.2025

Скільки коштуватиме заміна зимових шин на літні у 2025 році

З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…

21.03.2025